• Buradasın

    Dijital Dünya

    Özetteki ilgi çekici içerikler

    • Digimon Masters Game Overview

      Marcus Damon is a middle-schooler who becomes a partner after fighting Agumon. Thomas Norstein is a 14-year-old genius who excels in data-driven missions. Yoshino Fujieda is an 18-year-old team member who takes care of others. Keenan Krier is a Digital World researcher who believes he's a Digimon

      • dmo.gameking.com
    • Dijital Dünya Programı

      Bu video, Kıbrıs Genç TV'den yayınlanan "Dijital Dünya" adlı bir programın bir bölümüdür. Programda sunucu ve konuk Cemal Tenik yer almaktadır.. Program, izleyicilerden gelen istekler doğrultusunda yapılan bir değişiklik sonucu bu hafta daha kısa bir süre (bir saat) sürecektir. Sunucu, programın bir sonraki hafta Cumartesi günü saat 10'dan 12'ye kadar devam edeceğini belirtiyor. Programın başlangıcında Cemal Tenik ile kısa bir sohbet gerçekleşiyor ve onun yoğun bir hafta geçirdiğini öğreniyoruz.

      • youtube.com
    • Kadın-Erkek İlişkileri ve Eğitim Üzerine Magazin Programı

      Bu video, üç kadın sunucunun yer aldığı bir magazin programıdır. Sunucular, izleyicilere günaydın dilekleriyle programı başlatmaktadır.. Programda kadın-erkek ilişkileri, evlilikler ve eğitim konuları ele alınmaktadır. İlk olarak Demet Akalın'ın ineklere serenatı hakkında konuşulmakta, ardından Ceren Benderlioğlu'nun 15 yıllık evliliği ve çocukların ödevleri konusundaki görüşleri paylaşılmaktadır. Sunucular, anne-baba rolü, çocukların dijital dünyaya uyum sağlama ve evliliklerin gerçek yüzü gibi konuları tartışmaktadır. Program, magazin gündemini de ele almayı planlamaktadır.

      • youtube.com
    • Komedi ve Dijital Dünyada Troll Davranışları Üzerine Röportaj

      Bu video, 30 yaşından sonra ünlü olan ve başarılı bir komedi programı yapan bir komedyen ile yapılan bir röportajdır.. Röportajın ilk bölümünde komedi programının global izleyici kitlesi, mizahın önemi ve sınırları, sansür endişeleri ve komedi teknikleri ele alınmaktadır. İkinci bölümde ise dijital dünyada içerik üreticilerinin karşılaştığı troll davranışları, yangınlar sırasında fidan dikme gibi yardım faaliyetlerine yönelik olumsuz yorumlar ve şakalara karşı tepkiler hakkında konuşulmaktadır.. Konuşmacı, programının İran, Azerbaycan, Filistin gibi farklı ülkelerden de izleyici aldığını, Oxford'da "Evrensel Mizah" başlıklı bir söyleşi yaptığını ve komedi yaparken muhatabının gülmesi gerektiğini vurgulamaktadır. Ayrıca Türkiye'deki özel üniversiteler hakkındaki eleştirileri de mizahla ifade ettiğini belirtmektedir.

      • youtube.com
    • Digimon Masters Game Overview

      Free-to-play MMORPG based on Digimon franchise, released in South Korea in 2009. English version launched globally on October 20, 2011, except Japan and Indonesia. 2022 remaster announced with Unity engine, scheduled for 2023 release

      • en.wikipedia.org
    • Understanding Cyberspace

      Cyberspace is an interconnected digital environment popularized with the Internet. Term first appeared in visual arts in late 1960s by Danish artists Atelier Cyberspace. William Gibson coined term in 1980s science fiction, later criticized it

      • en.wikipedia.org
    • Dijital Dünya ve Algı Yönetimi Üzerine Bir Sohbet

      Bu video, birkaç konuşmacının katıldığı bir sohbet formatındadır. Konuşmacılar arasında Abdullah Bey ve Ramazan adında kişiler bulunmaktadır.. Sohbetin ana konusu, 21. yüzyılda dijital dünyanın gelişimi ve bunun dünya düzenini nasıl değiştirdiği üzerine odaklanmaktadır. Konuşmacılar, sosyal medyanın algı yönetimi için nasıl kullanıldığını, Çin'in siber istihbarat servislerinin rolünü ve dijital dünyada zihin istilasının nasıl gerçekleştiğini tartışmaktadır. Ayrıca, Google, Tesla ve Lum gibi teknoloji şirketlerinin projeleri, blockchain teknolojisi ve yapay zeka gibi konular ele alınmaktadır. Video, dijital dünyanın kurgulanmış bir sistem olduğu ve bu sistemin arkasında bir akılın olduğu iddiasıyla devam etmektedir.

      • youtube.com
    • Coronavirus'un Çıkış Nedenleri ve Dijital Dünya Teorisi

      Bu video, bir konuşmacının coronavirus pandemisi hakkında analiz ettiği bir içeriktir. Konuşmacı, virüsün çıkış nedenlerini ve olası etkilerini sorgulamaktadır.. Video, coronavirus'un çıkış nedenlerini dört farklı ihtimal olarak incelemektedir: doğal olarak hayvan pazarından çıkması, Wuhan'daki biyolojik laboratuvardan kaçması, Amerika'nın Çin'e biyolojik saldırı yapması ve Çin'de dijital dünya için sosyal deney yapılması. Konuşmacı, özellikle Çin'de yapılan sosyal deney teorisini detaylı olarak ele alarak, yaşlıların öldürülmesi, robotlaşma, dijital kast sistemi ve biyometrik çipler gibi konuları tartışmaktadır.. Konuşmacı ayrıca, virüsün dünya çapında yayılmasının tek dünya devletine giden bir süreç olduğunu iddia ediyor ve Türkiye'nin de bu virüsün etkileneceği ülkelerden biri olacağını belirtiyor. Video, Dünya Sağlık Örgütü ve Dünya Hükümeti'nin dijital yönetim şekli gibi konulara da değiniyor.

      • youtube.com
    • Digimon Media Franchise Overview

      Created in 1997 as digital pets by WiZ and Bandai. First generation sold 14 million units worldwide by 2004. Franchise generated over $500 million in sales by 2000

      • en.wikipedia.org
    • Çocuklarda Cinsel Gelişim ve Eğitim Üzerine Röportaj

      Bu video, Doçent Dr. Emel Sarı Gökten ile yapılan bir röportaj formatındadır. Konuşmacı, çocuklarda cinsel gelişim ve eğitim konusunda uzman bir psikolog olarak bilgi vermektedir.. Videoda, çocukların cinsel kimliğinin gelişimi, özellikle 3-6 yaş arasındaki dönemde nasıl şekillendiği ve anne-babaların bu süreçteki rolü ele alınmaktadır. Konuşmacılar, cinsel gelişimin sadece fiziksel değil, duygusal, ruhsal ve sosyal boyutları da içeren bir süreç olduğunu vurgulayarak, anne-babaların çocukların cinsel kimliğinin gelişiminde nasıl destek olabileceklerini açıklamaktadır.. Ayrıca videoda, aşırı koruyucu anne-baba davranışlarının olumsuz etkileri, dijital dünyanın çocukların cinsel gelişimine etkisi, anne-baba ilişkilerinin cinsel kimlik gelişimindeki rolü ve ailelerin çocukların cinsellikle ilgili sorularını doğru şekilde cevaplama yöntemleri gibi konular da tartışılmaktadır.

      • youtube.com
    • Lucy'nin Dijital Macerası

      Bu video, Lucy adlı bir karakterin hikayesini anlatan bir film veya dizi tanıtımıdır. Lucy, 100% beyin kapasitesini kullanan ilk insan olarak tanıtılmakta ve dijital ether'e geçiş yapmıştır.. Video, Lucy'nin dijital dünyada yaşadığı ve bir sinyal tarafından geri çağrıldığı hikayeyi anlatmaktadır. Bu sinyal, eski ve doğal olmayan bir güç tarafından uyandırılmış ve dünya çapında sistemleri, zihinleri ve gerçekliği etkilemektedir. İnsanlık ve Lucy, bu beklenmedik duruma karşı hazırlıklı değildir. Video, "Can Lucy durdurabilir mi?" sorusuyla sona ermektedir.

      • youtube.com
    • Microsoft Flight Simulator 2024 Features

      Players can pursue aviation careers worldwide with various missions and certifications. New Challenge League mode and various activities including races and landings. World photography mode allows capturing natural vistas and landmarks

      • store.steampowered.com
    • Metaverse Hakkında Bilgilendirici Video

      Bu video, teknoloji ve bilim konularını anlatan eğitici bir içeriktir. Sunucu, metaverse kavramını detaylı bir şekilde açıklamaktadır.. Video, metaverse kavramının ne olduğunu, tarihçesini ve gelecekteki potansiyelini anlatmaktadır. Metaverse, "evren ötesi" anlamına gelen bir kavram olup, tüm dijital dünyaların birleştirilmesiyle oluşturulan kolektif bir sanal paylaşım alanıdır. Facebook, Epic Games gibi büyük teknoloji şirketlerinin bu konudaki yatırımları ve metaverse'ün gelecekte sosyal, ekonomik ve yaratıcı fırsatlar sunabileceği vurgulanmaktadır. Video, metaverse'ün şu an için bilim kurgu gibi görünse de internetin geleceği olarak tanımlandığını belirterek sonlanmaktadır.

      • youtube.com
    • Mustafa ile Dijital Dünyada Girişimcilik Röportajı

      Bu video, Gökhan adlı bir sunucunun 32 yaşındaki girişimci Mustafa ile yaptığı bir röportajdır. Mustafa, 21 yaşında mezun olmuş, 11-12 yıldır kendi işlerini yürüten ve şu anda iki-üç şirkette yaklaşık 100 kişilik bir ekiple çalışan biridir.. Röportajda dijital dünyada girişimcilik, e-ticaret ve gençlere yönelik tavsiyeler konuları ele alınmaktadır. Mustafa, girişimcilik kavramını sadece teknolojik iş yapan insanlara değil, her türlü risk alan ve kendi hayallerini peşinden koşan herkese indirmekte, Türkiye'de girişimcilik yapmanın zorluklarını ve faydalarını anlatmaktadır.. Videoda ayrıca Mustafa'nın iş hayatında ekip çalışmasının önemi, karakter değerinin iş başarısındaki rolü ve girişimcilikte başarılı olmak için gerekli kafa yapısı hakkında görüşleri paylaşılmaktadır. Gençlere yönelik tavsiyelerde üniversite yıllarında YouTube, podcast ve kitap okumanın önemi vurgulanırken, sevilen işi yapmanın ve fedakarlık yapmanın gerekliliği de anlatılmaktadır.

      • youtube.com
    • Adlessence Dizisi ve Çocukların Dijital Dünyası

      Bu videoda bir ebeveyn, Netflix'te yayınlanan "Adlessence" adlı dört bölümlük mini diziyi inceleyerek çocuklarının dijital dünyasındaki zorlukları ele alıyor. Konuşmacı, 13 yaşında bir oğlu olan ve eğitim içerikleri hazırlayan biri olarak değil, endişeli bir baba olarak deneyimlerini paylaşıyor.. Video, dizinin teknik özellikleri ve hikaye anlatımıyla başlayıp, gençlerin sosyal medya dünyasındaki iletişim biçimlerini, emoji'lerin anlamlarını ve bu dünyada yaşanan dışlama hissinin psikolojik etkilerini açıklıyor. Ayrıca, ebeveynlerin çocuklarıyla dijital dünyada iletişim kurması, duyguları konuşmaları ve çocuklara dijital dünyada neler olduğuna dair bilgi vermesi gerektiği vurgulanıyor.. Konuşmacı, Jamie adlı bir çocuğun dijital dünyada yaşadığı sorunları ve babasının oğlunun yatak odasına girmesiyle başlayan olayları örnek gösteriyor. Ebeveynlerin gençlere rehberlik etmek için birlikte uygulayabilecekleri basit bir rutin öneriyor ve dijital vatandaşlık konusunda ortak bir dil geliştirmenin önemini vurguluyor.

      • youtube.com
    • Digimon Medya Serisi ve Hikayesi

      Digimon, anime, manga, oyuncaklar ve oyunlardan oluşan popüler Japon medya serisidir. Digimonlar paralel evren "Dijital Dünya"da yaşamaktadır. Türkiye'de 1997'de Bandai oyuncaklarıyla tanındı

      • tr.wikipedia.org
    • Facebook'un Libra Projesi ve Dijital Dünya Üzerine Bir Sohbet

      Bu video, birkaç konuşmacının Facebook'un Libra projesi ve dijital dünya hakkında tartıştığı bir sohbet formatındadır. Konuşmacılar arasında Abdullah adında bir kişi ve diğer katılımcılar bulunmaktadır.. Videoda Libra projesi, Facebook'un yeni kripto para birimi olarak tanıtılmakta ve bu projenin bankacılık sistemine etkisi tartışılmaktadır. Konuşmacılar, Libra'nın terazi (Libra) sembolüne dayandığını, Facebook'un logosunun da benzer bir sembolizm taşıdığını ve bu projenin arkasındaki aklın okültizm ve numeroloji gibi inançlarla bağlantılı olduğunu iddia etmektedir. Ayrıca, dijital dünyanın sosyolojik, psikolojik ve devletlere etkisi, toplumu dönüştürme konusundaki tartışmalar ve 21. yüzyılın ödeme ve finans sistemine dair görüşler paylaşılmaktadır.

      • youtube.com
    • Dijital Dünya ve Analiz Üzerine Bir Konuşma

      Bu video, bir konuşmacının dijital dünya, teknoloji ve analiz konularında yaptığı bir sunum veya konuşmayı içermektedir. Konuşmacı, Abdurrahman adında bir kişinin de çalışmalarını ve konferanslarını önemsiyor.. Konuşma, Google'ın robot, beyin ve gözlük gibi projeleri üzerinden dijital dünyanın gelişimini ele alıyor. Konuşmacı, dijital dünyanın arkasındaki akılın insanları kontrol etmek için biyometrik çipler, sosyal medya ve siber istihbarat gibi araçları kullandığını iddia ediyor. Ayrıca, CIA'nın 2015 yılında yeniden yapılandırılması ve bilgi analizi konusundaki çalışmalarını anlatıyor. Video, analiz yapmanın önemini vurgulayarak, tarihsel olayları ve günümüzdeki olayları anlamak için neden, niçin, nasıl ve niye sorularının sorulması gerektiğini belirtiyor.

      • youtube.com
  • Yazeka sinir ağı makaleleri veya videoları özetliyor