Bu video, sunucu Bircan Ece'nin sunduğu bir televizyon programında, Sevda Demirel ve Doruk Doğrusöz adlı çiftin aşk ilişkisini ele aldığı bir bölüm. Programda, çiftle röportaj yapılmakta ve konuklarla birlikte tartışma yapılmaktadır.. Video, Sevda Demirel'in cinsiyet değiştiren bir çiftin evliliğine tepki göstermesi ve kısa süre sonra kendisinin cinsiyet değiştirmiş bir erkekle (Doruk Doğrusöz) aşk yaşadığını açıklaması üzerine odaklanmaktadır. Röportajda çiftin tanışma hikayesi, ilişkilerinin durumu ve ailelerinin bu ilişkiye bakışı ele alınmaktadır.. Doruk, Türkiye'de cinsiyet değiştirmiş bir erkektir ve Sevda ile yaklaşık 15-20 gün önce sosyal medya üzerinden tanışmışlardır. Programda ayrıca, çiftin hastanelik yaptığı ve ailelerinin tanıştığı bilgisi de paylaşılırken, sunucular özgürlük ve insanların yaşam tarzına müdahale etmemenin önemi üzerine görüşlerini paylaşmaktadırlar.
1980'de İzmir Fuarı'nda göğüslerini açınca soruşturma açıldı. 1981'de Londra'da cinsiyet değiştirme ameliyatı oldu. 1983'te Danıştay kararıyla hukuken erkek sayıldı. 1988'de cinsiyet değiştirme yasağını kaldıran kanunla pembe nüfus kağıdı aldı
"Soramazsın" adlı programda, çift cinsiyetli olan Buğra ile gerçekleştirilen bir röportaj sunulmaktadır. Buğra, Hermafrodit olarak kendini tanımlayan ve hem kadın hem erkek özelliklerine sahip bir öğrencidir.. Röportajda Buğra, Hermafrodit hastalığının ne olduğunu, dört farklı çeşidini ve kendisinin bilinmeyen bir çeşidini olduğunu anlatmaktadır. Çocukluğundan başlayarak çift cinsiyetli kimliğini nasıl yaşadığını, ortaokul yıllarında yaşadığı dışlanma sorunlarını, tedavi seçeneklerini (ameliyat ve hormon tedavisi) ve hukuki olarak erkek olduğunu açıklamaktadır.. Ayrıca Buğra, kendisinin transseksüel veya eşcinsel olmadığını, bu durumun bir hastalık olduğunu ve cinsiyet tercihinin kişisel bir karar olmadığını vurgulamaktadır. Çift cinsiyetli olmanın kendisini hem daha merhametli hem de daha sert hale getirdiğini belirtmektedir.
Cinsiyet, üreme işinde rol veren ve erkekle dişiyi ayırt ettiren yaradılış özelliğidir. Toplumsal cinsiyet, kadınlık ve erkekliğin tarihsel ve kültürel koşullarla yapılanmasıdır. Doğumla atanmış cinsiyet, bebeğin genital bölgesine bakılarak belirlenir
Ankara'da 131 anne-baba ile 6 yaş çocuğu olan ebeveynlere anket uygulandı. Veriler SPSS programıyla analiz edildi ve yüzde yöntemiyle değerlendirildi. Anne-babaların eğitim düzeyi ile cinsel eğitim görüşleri arasında ilişki bulunamadı
Bu video, bir komedi sahnesini göstermektedir. Sahne, bir kadın ve bir erkek karakter arasında geçen bir diyalogla ilerlemektedir.. Videoda, kadın karakter Barbie olmak isteyen bir erkek karakteri pembe elbise ve kafatası takmaya teşvik etmektedir. Erkek karakter bu teklifi reddeder ve kendisini pembe bir erkek olarak görmediğini belirtir. Kadın karakter, erkek karakterin kocası olduğunu iddia eder ve sahne, "ülke olarak tonla sapıklığımız var" diyerek sona erer.
Gülnur Acar-Savran, kamusal/özel ve eşitlik/farklılık gibi ikili karşıtlıkları sorguluyor. Bell Hooks, feminizmin sadece erkek karşıtlığı olmadığını savunuyor. Clarissa Estes, kadınların doğal güçlerini kurtların yabanıllığında arıyor
Cinsiyet kimliği, bireyin kendini kadın, erkek veya her iki cinsiyet olarak tanımlamasıdır. Toplumsal cinsiyet, toplumun belirlediği geleneksel rol ve davranış beklentileridir. Cinsiyet kimliği kişisel bir deneyimdir ve cinsel kimlikle örtüşebilir
Bu video, bir sohbet programı formatında olup, sunucu ve konuklar arasında geçen diyalogları içermektedir. Konuklar arasında "Oroluk" olarak tanımlanan bir kişi ve kendisini "fen boy" olarak tanımlayan bir kişi bulunmaktadır.. Videoda Oroluk olarak tanımlanan kişinin sosyal medya fenomeni, beş yıllık erkek sevgilisiyle ilişkisi, biseksüel kimliği ve sosyal medyada yaşadığı linçler hakkında konuşulmaktadır. Ayrıca videoda tırnakların nasıl temizlendiği gösterilmekte ve cinsiyet kimliği, erkeklik ve kadınlık konuları ele alınmaktadır.. Video, izleyicilerin sorularına cevap verileceği ikinci bir bölümle devam edeceğini duyurarak sona ermektedir. Konukların kişisel deneyimlerini ve ilişkilerini paylaşmasıyla ilerleyen sohbet, cinsiyet kimliği ve sosyal medya fenomenleri üzerine derinlemesine bir tartışma sunmaktadır.
Bu video, bir tarih YouTube kanalı sahibi ve diğer katılımcıların yer aldığı bir tartışma formatındadır. Konuşmacılardan biri yüksek okul sosyal tarih, dünya tarihi ve ABD tarihi dersleri veren bir öğretmen olarak kendini tanıtmaktadır.. Video, Hasan Piker adlı bir içerik üreticisinin konuşmacıya yönelik slanderleri yanıtlamasıyla başlayıp, eğitim sistemindeki radikalleşme ve ideolojik manipülasyon eleştirisiyle devam etmektedir. Konuşmacılar, öğretmenlerin çocuklara cinsiyet kimliği, Charlie Kirk'in suikastı gibi konuları nasıl ele aldıklarını, "grooming" (büyütme) uygulamalarını ve radikal feminist görüşleri eleştirmektedir.. Videoda ayrıca, eğitim sisteminin fabrika işçileri yetiştirmek için tasarlandığı, günümüzdeki ihtiyaçlara uygun olmadığı ve radikalleşme riski taşıdığı görüşleri de yer almaktadır. Konuşmacılar, radikal sol ideolojisinin temel prensipleri, hedonizm, özgürlük ve rıza kavramları üzerine yoğunlaşmakta ve eğitim sistemindeki bu radikalleşme sürecini "fascist" olarak nitelendirmektedirler.
Erkek figürü güç ve maskülen enerjiyi, kadın figürü duygusallığı temsil eder. Bu rüya kişinin iç dünyasındaki değişimi veya dönüşümü simgeler. Yeni ilişki veya romantik bağa hazır olma durumunu gösterebilir