Bu video, bir öğretmenin 10. sınıf Almanca dersinin "Essen, Trinken, Yeme ve İçme" ünitesini anlattığı eğitim içeriğidir.. Video, Almanca'da yemek ve içecek konularını kapsamlı şekilde ele almaktadır. İçerikte meyve ve sebzeler, öğünler, miktar ve fiyat birimleri, alışveriş yaparken kullanılabilecek diyaloglar ve ayrılabilen fiiller konuları işlenmektedir. Öğretmen, "Was ist das?" sorusuna cevap verme kalıplarını, "Essen" ve "Trinken" fiillerinin çekimlerini ve miktar-fiyat birimlerini örneklerle açıklamaktadır.. Videoda ayrıca "kosten" fiilinin tekil ve çoğul çekimleri, pazar diyalogları için kullanılan kalıplar, "mögen" fiilinin kullanımı ve düzensiz fiillerin çekim kuralları da ele alınmaktadır. Son bölümde sınava yönelik alıştırmalar yapılarak, sebze-meyve isimlerinin tekil ve çoğul halleri, artikel kullanımı ve fiyat söyleme kalıpları pekiştirilmektedir.
Bu sayfa 9. sınıf Almanca ders kitabı cevapları için hazırlanmıştır. İnternette Almanca ders kitabı cevapları bulmak zordur. İnternette bulunan alıştırmaların doğruluğu belirsizdir. İnternetten bulunan cevapları direkt kitaba işaretlemek öğrenmeyi sağlamaz. Piyasada çok sayıda Almanca ders kitabı ve yardımcı kitap mevcuttur
1994'te Balıkesir Üniversitesi'ne bağlı olarak kuruldu. 2015'te Bandırma Onyedi Eylül Üniversitesi'ne bağlandı. Yedi programda 604 öğrenci eğitim görüyor. 2019 sonunda toplam 3.908 mezun verdi
Platformda 1.755 Almanca öğretmeni bulunmaktadır. Öğretmenler tecrübe, deneyim ve fiyat kriterlerine göre sıralanmaktadır. 1862 öğretmene 5 yıldızlı üye yorumu gelmiştir. Dersler yüz yüze veya online olarak yapılabilmektedir
Bu video, Ataşehir Kemal Berk Ortaokulu'nda Almanca öğretmeni Ayçın Tunç'un 6. sınıf öğrencilerine yönelik hazırladığı bir ders anlatımıdır. Öğretmen, öğrencileri özleyerek ve sınıflara kavuşma umuduyla dersi başlattırır.. Videoda öncelikle 6. sınıfın birinci ve ikinci dönemlerinde işlenen konular genel olarak anlatılmakta, ardından kitabın 5. biriminden başlayarak "Okul" teması ele alınmaktadır. İkinci bölümde ise Almanca'da yer yön edatları (auf, un, in, vor, hintta) ve dativ kullanımı detaylı olarak açıklanmaktadır.. Ders içeriğinde sayılar, saatler, günlük rutin, hava durumu, hayvanlar, vücut bölümleri, kıyafetler, taşıtlar, propozisyon, para, boş zaman ve Köln fiili gibi konular işlenmektedir. Ayrıca dativ kuralı (der-vedas demlenir, değil-veder demlenir) ve soru cümlelerinde "wo" kelimesinin kullanımı da örneklerle anlatılmaktadır. Video, öğrencilerin sayfadan resimleri kesip yapıştırması gibi alıştırmalarla da zenginleştirilmiştir.
Bu video, Gülbahadır tarafından sunulan bir Almanca dersidir. Öğretmen, Almanca iki kitabının 11. ünitesini incelemektedir.. Videoda 11. ünitede öğretilen konular detaylı olarak anlatılmaktadır. Öncelikle "gefallen" (hoşlanmak), "mögen" (sevmek) ve "lieben" (sevmek) fiillerinin çekimleri örneklerle açıklanmaktadır. Ardından "was" soru zamiri, "das" bağlacı ve sıfat çekimleri (belirli ve belirsiz artikel durumlarında) konuları ele alınmaktadır. Her konu için örnek cümleler ve durumlar sunulmaktadır.
Bu video, bir Almanca dil dersinin beşinci bölümünü içermektedir. Eğitmen, Almanca'da üçüncü tekil şahıs kullanımını anlatmaktadır.. Videoda, önceki derslerde öğretilen kalıpların tekrarlanmasıyla başlanmakta ve ardından üçüncü tekil şahıs (o/o) kullanımı detaylı olarak açıklanmaktadır. Eğitmen, "Whist do west dyname whecomes to wo wohnst dust to be he" kalıbını kullanarak, "Adın ne?", "Nereden geliyorsun?", "Nerede oturuyorsun?" ve "Hangi dili konuşuyorsun?" gibi temel soruları ve cevaplarını örneklerle göstermektedir. Ayrıca, erkek ve dişi üçüncü tekil şahıs arasındaki farklar ve fiil çekimleri de açıklanmaktadır.
2003'te Duisburg ve Essen üniversitelerinin birleşmesiyle kurulmuştur. Yaklaşık 45.000 öğrenci 130 farklı milletten eğitim almaktadır. Kampüs Essen ve Duisburg şehirlerinde bulunmaktadır
TU9 üyesi üniversite 21 bin öğrenciye 159 bölümde eğitim veriyor. Stuttgart'ın nüfusu 630 bin, bunun 150 bini yabancı. AB vatandaşı olmayan öğrenciler için 1500 Euro harç ücreti var
Öğrenciler İngilizce ve Türkçe yeterlilik sınavlarına girer. Her iki sınavdan en az 70 puan almak gerekir. TOGS veya LGS ile öğrenci alımı yapılır. Hazırlık yeterlilik sınavını geçenler 9. sınıfa başlar
Bu video, bir öğretmenin 10. sınıf öğrencilerine Almanca dersi anlattığı eğitim içeriğidir. Öğretmen, kitabın yedinci ünitesinde yer alan konuları ele almaktadır.. Video, iki ana bölümden oluşmaktadır. İlk bölümde Almanca'da boş zaman aktivitelerini ifade eden fiiller ve bunların çekimleri detaylı şekilde açıklanmaktadır. İkinci bölümde ise "gern" kelimesinin kullanımı ve sıklık zarfları (günlük, haftalık, aylık) örneklerle anlatılmaktadır.. Videoda okuma, şarkı söyleme, gitar çalma, satranç oynama, futbol oynamak gibi aktivitelerin fiilleri, müzik dinleme, doğa yürüyüşü yapma, tırmanma, yüzmek, film izlemek gibi aktivitelerin fiilleri ve "megen" (sevmek) fiilinin kullanımı açıklanmaktadır. Ayrıca "weit oft" soru zamiri ile sıklık sorularının nasıl sorulacağı da gösterilmektedir. Video, bir sonraki derste spor dalları ve "können" konusunun işleneceği bilgisiyle sonlanmaktadır.
Bu video, Almanca öğretmeni Erhan Özdemir tarafından sunulan bir Almanca dersidir. Öğretmen, "Almanca Kolay A" kanalında "Nasıl Hissettiğimizi Söyleme" konusunu anlatmaktadır.. Ders, Almanca'da nasıl hissettiğimizi ifade etme kalıplarını öğretmektedir. Öğretmen önce "Wie geht du?" (Nasılsın?) sorusunu açıklar, ardından "Es geht mir" (Ben hissediyorum) yapısını kullanarak farklı duyguları ifade etme yöntemlerini yüzdelik bir ölçek üzerinden anlatır. Süper hissetmek için "Es geht mir super" (yüzde 100), iyi hissetmek için "Es geht mir gut" (yüzde 80), iyi hissetmemek için "Es geht mir nicht gut" (yüzde 40), kötü hissetmek için "Es geht mir schlecht" (yüzde 20) ve idare etmek için "Es geht mir nach" (yüzde 50) gibi ifadeler öğretilir. Dersin sonunda öğretilen ifadeler doğru telaffuzuyla tekrarlanır.
Bu video, bir Almanca öğretmeninin konuşma teknikleri üzerine verdiği eğitim dersidir. Öğretmen, öğrencilerin talebi üzerine günlük konuşma tekniklerini daha detaylı ele almaktadır.. Dersin ana konusu, Almanca'da "auf" ve "von hängt ab" gibi fiil yapılarının kullanımı ve cümle kalıplarının nasıl değiştirilebileceği tekniktir. Öğretmen, "Erfolg hängt auf Mut" (Başarı cesarete bağlıdır) gibi örnekler üzerinden, cümlelerin köklerini bulup farklı kelimelerle değiştirerek yeni cümleler oluşturma yöntemini göstermektedir.. Videoda ayrıca artikellerin değişimi, genetiv yapısı, çoğul zaman eki ve soru kalıpları gibi dilbilgisi konuları da açıklanmaktadır. Dersin sonunda izleyicilerden "von hängt ab" yapısının hem soru hem de normal cümlelerde kullanımıyla ilgili alıştırmalar yapmaları istenmektedir.
Bu video, Almanca dil eğitimi formatında hazırlanmış bir ders anlatımıdır. Eğitmen, Almanca'da yaş sorma ve söyleme konusunu açıklamaktadır.. Videoda Almanca'da yaş sorma kalıpları detaylı olarak anlatılmaktadır. Önce samimi hitap için "Wie alt bist du?" (Kaç yaşındasın?) sorusu, ardından nezaket hitab için "Wie alt bist Sie?" (Kaç yaşındasınız?) sorusu gösterilmektedir. Ayrıca yaş söyleme kalıbı "Ich bin... Jahre" (Ben... yaşındayım) ve çeşitli yaş örnekleri (18, 22, 43, 44, 58) sunulmaktadır.
Bu video, "Öğreten Öğrenci" kanalında yayınlanan bir Almanca dersidir. Öğretmen, 9. sınıf Almanca dersinin birinci ünitesinin ikinci bölümünü anlatmaktadır.. Videoda ikamet yeri konusu ele alınmaktadır. Öğretmen, "Wohnst du wo?" (Nerede oturuyorsun?) sorusunu ve "Ich wohne in Kayseri" (Ben Kayseri'de oturuyorum) cevabını öğretmektedir. Ayrıca "Woherst du?" (Nerelisin?) sorusu ve "Ich komme aus Ankara" (Ben Ankaralıyım) cevabı da anlatılmaktadır. Video, fiil çekimi konusuna da değinmekte olup, bu konunun bir sonraki derste detaylı olarak işleneceği belirtilmektedir. Son olarak, "Wie geht's?" (Nasılsın?) sorusu ve bunlara verilebilecek cevaplar (gut, schlecht, mir geht's gut, mir geht's schlecht vb.) paylaşılmaktadır.