Bu video, bir Türk dizisinin bölümüdür. Ana karakterler arasında Suat Bey, Pervin (Mervin), Gülser/Gülizar, Atıf Bey, Hulusi Efendi ve diğer aile üyeleri bulunmaktadır. Suat Bey bir şarkıcı olarak tanımlanırken, Gülser/Gülizar bir gazino sanatçısıdır.. Dizinin ana konusu, geleneksel bir aile düğün planlaması ve gençlerin bu geleneklere karşı duruşu etrafında dönmektedir. Suat Bey, Hulusi Efendi'nin kızı Pervin ile evlenmek için planlanan düğünü reddeder çünkü Pervin'i beğenmediğini söyler. Bu durum aileler arasında gerginlik yaratırken, Suat Bey'in Gülser/Gülizar ile olan başka bir aşk hikayesi de paralel olarak anlatılır.. Videoda ayrıca beşik kertmesi, gazinoda performans gösterileri, evlilik teklifleri ve düğün sahneleri yer almaktadır. Dizide Gülizar'ın "Aşk bahçemiz gülsüz" sözleriyle başlayan şarkısı da önemli bir bölümdür ve aşk, kıskançlık temalarını işlemektedir.
Kaşenlik şaka (semerko) ve ciddi olmak üzere iki şekilde gerçekleşir. Ciddi kaşenlik evlilik düşüncesiyle başlar ve resmiyet kazanır. Ciddi kaşenlikte evlilik şartı yoktur, taraflar vazgeçebilir
Japonlar genellikle üniversite aşkıyla evlenir, erkekler seçici davranır. Ailelerin %90'ı ayrı yaşar, zengin olmayanlar büyük evde yaşar. Kadınlar genellikle 40 yaşına kadar evlenmez veya çocuk yapmayı bırakır
Türkmen soyadları kültürel mirası ve aile geleneklerini yansıtır. Soyadları toplumsal yapının ve aile ilişkilerinin bir yansımasıdır. Soyadları derin kültürel ve sembolik anlamlar taşır
Bu video, bir dizi bölümünden kesitlerdir. Ana karakterler arasında Sai (bir doktor olmak isteyen genç bir kız), Vira (Sai'nin eşi), Patrilica (tıp öğrencisi), Paky, Mirat (polis memuru) ve diğer aile üyeleri bulunmaktadır.. Video, Sai'nin ailesinin 30. evlilik yıldönümü partisine gitme konusundaki gerilim ve aile içi anlaşmazlıkları konu almaktadır. Sai, partiye gitmek istememekte ve annesiyle çatışmaktadır. Ayrıca, Sai'nin ailesine pahalı bir sarı elbise hediye etmesi, aile içinde büyük bir tartışma yaratmakta ve Sai'nin bu konudaki hatalarını kabul etmesiyle video sona ermektedir.. Videoda ayrıca Sai'nin kocası Mirat'ın polis görevine gitmesi ve Sai'nin bu konudaki endişeleri de ele alınmaktadır. Aile içi ilişkiler, davet sorunları, hediye verme gelenekleri ve aile içindeki yetki dağılımı gibi konular dizinin ana temaslarını oluşturmaktadır.
Bu video, bir aile ve arkadaşlarının bayram günü geçirdikleri zamanı gösteren bir komedi sketçidir. Videoda Zeynep, Ozan, Zeynep'in annesi, Zeynep'in babası, Cem ve diğer aile üyeleri yer almaktadır.. Video, bayram sabahı tatil yapmak isteyen Zeynep ve Ozan'ın ailesiyle yaşadığı diyaloglarla başlar. Ardından Zeynep'in annesi ve babası evde bayram geleneklerini yaşatmaya çalışırken, Zeynep'in babası el öpmeyi reddeder. Daha sonra Zeynep ve Ozan, Zeynep'in babasıyla bayramlaşmak için onu ziyaret ederler. Video, Zeynep'in babasının bayram kutlamalarını önemsememesi ve Zeynep'in bu durumu değiştirmek istemesiyle devam eder. Son olarak, Zeynep'in babası ve kardeşi Cem, İsviçre'ye seyahat etmek için hazırlanırken, Zeynep ve Ozan bayram kutlamalarını tamamlamaya çalışırlar.
Bu video, bir düğün sahnesini konu alan komedi sketçisidir. Ana karakterler arasında Jale ve eşi, Bilal Dayı, Aroma Zadeler, Fındıkzade Ailesi ve Peynircizadeler bulunmaktadır.. Video, sade bir düğün planlamaya çalışan Jale ve eşi ile Bilal Dayı'nın düğün sahnesine müdahale etmesi etrafında şekilleniyor. Bilal Dayı, düğün için yemek ve orkestra gibi ihtiyaçları karşılamak için çabalarken, düğün sahnesinde zurna çalan bir orkestra ve pide-ayran gibi basit yemekler nedeniyle aile çatışmaları yaşanıyor. Video, kültür çatışmaları ve düğün gelenekleri üzerine komik bir bakış açısı sunuyor.
Kız istemeye öncelikle çekirdek aile ve erkek tarafının en büyük ferdi katılır. Organizasyon büyüklüğüne göre yakın arkadaşlar ve akrabalar davet edilebilir
Çerkesler, 11. yüzyıldan itibaren dünya literatüründe "Adige" olarak tanınmaya başlamıştır. Kafkasya'da 25-26 kabileden oluşan bir federasyon olarak yaşamışlardır. 1864'e kadar bağımsız kabileler halinde yaşamışlardır
Yeni doğan bebeğe ezan okunarak isim verilirdi. Bebeğin yakasına altın takılması nazardan koruduğuna inanılırdı. Diş çıkaran bebeğin boynuna kemik halka takılırdı