• Buradasın

    UluslararasıTaşımacılık

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Fransa karayolu taşımacılığı hangi güzergah?

    Türkiye'den Fransa'ya karayolu ile yapılan taşımacılıkta kullanılan bazı güzergahlar şunlardır: Kapıkule - Bulgaristan - Romanya - Macaristan - Avusturya - Almanya - Fransa; Hamzabeyli - Bulgaristan - Romanya - Macaristan - Avusturya - Almanya - Fransa; İpsala - Yunanistan - Makedonya - Sırbistan - Hırvatistan - Slovenya - Avusturya - Almanya - Fransa. Güzergah tercihi, müşterilerin tercihleri, yol durumu, gümrüklerdeki yoğunluk, hava şartları, siyasi ve sosyal atmosfer gibi faktörlere bağlı olarak yapılır.

    Türkiye'den İngiltere'ye deniz yoluyla nasıl gidilir?

    Türkiye'den İngiltere'ye deniz yoluyla gitmek için aşağıdaki seçenekler değerlendirilebilir: Feribot ile seyahat. Türkiye'den İngiltere'ye doğrudan bir tren hattı bulunmamaktadır. Türkiye'den İngiltere'ye kara yoluyla gitmek, uzun mesafe ve sınır geçişleri nedeniyle genellikle tercih edilmemektedir. İngiltere'ye seyahat etmek için Türkiye vatandaşlarının vize alması gerekmektedir. Seyahat planı yapmadan önce güncel bilgilerin kontrol edilmesi önerilir.

    Ekol lojistik neden satıldı?

    Ekol Lojistik'in satılmasının nedeni, uluslararası taşımacılık ağını Danimarkalı nakliye devi DFDS'nin satın almasıdır. Bu satın alma, DFDS'nin deniz ve kara yolunu birleştiren iş modelini Akdeniz'de uygulamasını sağlamak ve Türkiye'yi lojistik ağına bağlamak amacıyla gerçekleştirilmiştir. Ekol Lojistik Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Musul, satışın ardından yaptığı açıklamada, bu kararın stratejik ve mantıklı olduğunu, iki şirketin birlikte büyüme vizyonunu desteklediğini belirtmiştir. Ancak, satış sonrasında DFDS'nin şirketi yeniden yapılandırma sürecine girmesi, bazı çalışanların işten çıkarılmasına yol açmıştır.

    Hayvanda ihraç ne demek?

    Hayvanda ihraç, bir ülkenin canlı hayvan veya hayvansal ürünlerini (et, süt, yumurta, tüy, deri, kemik vb.) başka bir ülkeye satması anlamına gelir. Bu tür ihracatlar, belirli kalite, güvenlik, hijyen ve çevre standartlarına uygun olarak yapılmalıdır.

    NMT lojistik ne iş yapar?

    NMT Lojistik A.Ş., 2007 yılında kurulmuş olup tedarik zinciri yönetimi ve uluslararası taşımacılık alanında faaliyet göstermektedir. Şirketin yaptığı işler arasında şunlar yer almaktadır: Deniz taşımacılığı. Hava yolu taşımacılığı. Kara yolu taşımacılığı. Kombine taşımacılık. Proje taşımacılığı. Depo ve antrepo hizmetleri.

    DHL lojistik ne iş yapar?

    DHL Lojistik, global ölçekte çeşitli lojistik hizmetler sunar. Başlıca faaliyetleri şunlardır: Kargo ve paket taşıma. Uluslararası taşımacılık. Depolama ve dağıtım. Sözleşmeli lojistik. E-ticaret çözümleri. Posta hizmetleri. DHL, bu hizmetleri yenilikçi teknolojiler ve sürdürülebilirlik odaklı yaklaşımlarla destekler.

    Entegre lojistik hangi sektörlere hizmet eder?

    Entegre lojistik, çeşitli sektörlere hizmet eder. İşte bazı örnekler: Savunma ve havacılık: Uzun ömürlü ve yüksek teknoloji gerektiren sistemler. E-ticaret: Hızlı teslimat ve düşük maliyetli lojistik çözümler. Otomotiv ve yedek parça: Hassas zamanlamaya dayalı dağıtım modelleri. Gıda ve tarım: Soğuk zincir takibi ve izlenebilirlik. Sağlık sektörü: İlaç ve tıbbi malzeme lojistiği. Sanayi, otomotiv, perakende, tarım: Geniş yük hacimli sektörler. Entegre lojistik, tedarik zinciri yönetimi, depolama, taşımacılık, dağıtım ve müşteri hizmetleri gibi birçok alanda hizmet sunar.

    CMR sigortası hangi riskleri kapsar?

    CMR sigortası, uluslararası karayolu taşımacılığında yükün taşınması sırasında oluşabilecek çeşitli riskleri kapsar. Bu riskler şunlardır: Yükün hasar görmesi. Yükün kaybolması. Gecikme. Ancak, ambalajlama hataları, doğal aşınma ve bozulmalar, savaş ve grev gibi olağanüstü durumlar, yükün cinsine özgü çürüme veya bozulmalar gibi bazı durumlar CMR sigortası kapsamı dışındadır.

    Bavyera Uluslararası Lojistik ne iş yapar?

    Bavyera Uluslararası Lojistik, taşımacılık sektörünün her alanında hizmet vermektedir. Başlıca faaliyetleri şunlardır: Karayolu taşımacılığı. Havayolu taşımacılığı. Denizyolu taşımacılığı. Depolama ve antrepo hizmetleri. Gümrükleme işlemleri. Proje taşımacılığı. Intermodal taşımacılık. Minivan taşımacılığı. Firma, ayrıca sigorta hizmetleri de sunmaktadır.

    GGM TIR işlemleri nedir?

    GGM TIR işlemleri, T.C. Ticaret Bakanlığı Gümrükler Genel Müdürlüğünün TIR işlemlerine ilişkin yürüttüğü faaliyetleri ifade eder. TIR işlemleri, 1975 tarihli TIR Sözleşmesi çerçevesinde, TIR karnesi himayesinde karayolu ile uluslararası eşya taşıyan yerli ve yabancı plakalı taşıtların gümrük işlemlerini kapsar. TIR işlemleri kapsamında, giriş veya hareket gümrük idaresi, TIR karnesinin Volet-1 yaprakları üzerinden takibat işlemlerini yürütür.

    Karınca lojistik ne iş yapar?

    Karınca Lojistik, uluslararası taşımacılık, yurtiçi lojistik, gümrükleme, enerji ve proje lojistiği hizmetleri veren bir firmadır. Başlıca hizmetleri: Uluslararası taşımacılık: Kara, hava, deniz ve demiryolu taşımacılığı. Yurtiçi lojistik: Depolama ve katma değerli hizmetler. Enerji lojistiği: Enerji sektöründe lojistik çözümler. Proje lojistiği: Proje taşımacılığı. Diğer hizmetler: Fuar, sanat eseri ve sergi taşımacılığı, standart ve gabari dışı taşımacılık.

    Tır'da neden karne var?

    TIR'da karne olmasının sebebi, uluslararası karayolu taşımacılığında gümrük işlemlerini kolaylaştırmak ve hızlandırmaktır. TIR karnesi, "Transports Internationaux Routiers" kelimelerinin baş harflerinden oluşur ve Türkçe'ye "Uluslararası Karayolu Taşımacılığı" olarak çevrilebilir. TIR karnesinin diğer işlevleri şunlardır: Gümrük süreçlerini kısaltmak. Güvenli taşıma sunmak. Uluslararası ticareti kolaylaştırmak. Maliyetleri azaltmak.

    SFC kargo hangi ülkenin?

    SFC kargo, Çin merkezli bir lojistik şirketidir. Şirket, 2007 yılında kurulmuş olup, başlangıçta yerel ve yabancı şirketlerin Çin'den indirimli fiyatlarla ürün göndermelerine yardımcı olan bir nakliye acentesi olarak faaliyet göstermiştir.

    Tırların sağında neden yazı var?

    Tırların sağında bulunan yazılar genellikle reklam ve iletişim amaçlı kullanılır. Tırların sağında yer alan yazılar, aynı zamanda TIR yazısı da olabilir.

    Hollanda Türkiye arası nakliye kaç gün sürer?

    Hollanda ile Türkiye arasındaki nakliye süresi, kullanılan taşıma yöntemine göre değişiklik göstermektedir: Karayolu: Türkiye'den Hollanda'ya karayolu taşımacılığı genellikle 6-8 gün sürmektedir. Denizyolu: Denizyolu taşımacılığı, büyük hacimli yükler için idealdir ve süre yaklaşık 18-22 gün arasında değişmektedir. Havayolu: Havayolu nakliye ise daha hızlı olup, süre yaklaşık 1-2 gün sürmektedir. Nakliye süresi, güzergah, hava koşulları ve sınır geçişlerindeki yoğunluk gibi faktörlere bağlı olarak değişebilir.

    Türk deniz taşımacılığı şirketi nedir?

    Türkiye'deki bazı deniz taşımacılığı şirketleri: Türkiye Denizcilik İşletmeleri (TDİ). Gestaş Deniz Ulaşım. Ditaş Deniz İşletmeciliği ve Tankerciliği A.Ş.. Adakent Denizcilik. Marin İstanbul. Orsa Tanker. Zenith Gemi İşletmeciliği A.Ş..

    İmpar lojistik ne iş yapar?

    İmpar Lojistik, konteyner depolama ve lojistik hizmetleri sunan bir firmadır. Başlıca hizmetleri: Konteyner depolama. Yükleme ve iç boşaltma. Bakım ve onarım. Uluslararası taşımacılık. Freight forwarding (yük ileticiliği). Firma, 32.000 m² depo alanı ve makine parkıyla müşterilerine yüksek kaliteli, etik ve sürdürülebilir hizmetler sunmaktadır.

    Vagon tipi taşıma arabası ne işe yarar?

    Vagon tipi taşıma arabası, ağır yüklerin dengeli ve güvenli şekilde taşınmasını sağlar. Kullanım alanları: İnşaat ve şantiye taşıma ekipmanları; Endüstriyel üretim alanları; Lojistik ve depolama çözümleri; Fabrika içi malzeme transferi. Ayrıca, vagon tipi taşıma arabaları, zorlu koşullarda uzun ömürlü kullanım sunar.

    UND ve UBAK aynı mı?

    UND (Uluslararası Nakliyeciler Derneği) ve UBAK (Uluslararası Karayolu Yük Taşımacılığı Sistemi) aynı değildir. UBAK, uluslararası taşımacılık sektöründe faaliyet gösteren firmalara çeşitli avantajlar sağlayan bir belgedir. UND, UBAK çalıştayları düzenleyerek sektörün gelişimine katkı sağlar ve firmalarla ilgili çeşitli çalışmalar yürütür. Ancak, UND'nin kendisi bir belge değildir ve UBAK ile aynı anlama gelmez.

    Özata Uluslararası Nakliyat ne iş yapar?

    Özata Uluslararası Nakliyat, 1990 yılından bu yana uluslararası nakliye sektöründe faaliyet göstermektedir. Hizmet verdiği bazı alanlar: yük depolama; nakliye; yük taşıma. Firma, Arnavutluk, Kosova, Makedonya, Sırbistan, Bosna ve Yunanistan gibi ülkelerle çalışmaktadır.