LibreOffice'de tablo oluşturmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: 1. Araç Çubuğundan: Belgenin tablo eklemek istediğiniz yerine imleci yerleştirin, Standart veya Ekle çubuğundaki Tablo simgesinin yanındaki ok işaretine tıklayın, tablo ızgarasında satır ve sütun sayılarını sürükleyip bırakın. 2. Menü Komutuyla: Yine aynı yere imleci yerleştirin, Tablo - Tablo Ekle seçeneğini seçin, boyut alanında satır ve sütun sayılarını girin, istediğiniz seçenekleri seçip Tamam'a tıklayın. 3. Calc Çalışma Sayfasından: Eklemek istediğiniz hücre aralığını içeren LibreOffice Calc çalışma sayfasını açın, hücreleri fare ile basılı tutarak sürükleyip seçin, Düzenle - Kopyala seçeneğini seçip, metin belgenizde Düzenle - Yapıştır veya Özel Yapıştır seçeneklerini kullanarak tabloyu ekleyin. Ayrıca, boş bir Calc sayfası açarak da yeni bir belge oluşturup tablo ekleyebilirsiniz.