Reels ve TikTok aynı değildir, ancak bazı benzerlikleri vardır. Benzerlikler: - Her iki platform da kısa formattaki videolara odaklanmıştır. - Kullanıcılar, videolarına ses efektleri, müzik ve ses klipleri ekleyebilirler. - Her iki platformda da filtreler ve görsel efektler bulunmaktadır. Farklılıklar: - Video uzunluğu: TikTok'ta videolar 10 dakikaya kadar olabilirken, Reels'te 90 saniyeye kadar video paylaşılabilir. - Hedef kitle: TikTok, özellikle Gen Z ve gençler arasında daha popülerdir. - Keşfedilebilirlik: TikTok'ta içerik, "For You" sayfasında algoritmik olarak önerilirken, Reels'te daha çok mevcut takipçilerin keşfettiği içeriklerdir. - Reklam ve monetizasyon: TikTok, daha çok yaratıcılara yönelik reklamlar sunarken, Reels'te markalar için daha geleneksel alışveriş reklamları bulunmaktadır.