Audi'nin dört çeker sistemi Quattro, motordan gelen gücün tekerleklere dengeli ve orantılı dağıtılmasını sağlar. Temel çalışma prensibi: Normal sürüş: Çekiş torkunun %40'ı ön, %60'ı arka aksa yönlendirilir. Sürüş koşullarına bağlı olarak: Örneğin, hızlanma, viraj veya kaygan zeminlerde, motor gücünün %85'e kadarı arka aksa, %70'e kadarı ön aksa aktarılabilir. Farklı Quattro teknolojileri: Ultra teknolojili Quattro: Gerektiğinde devreye girer, normal sürüşte önden çekişin avantajlarından yararlanır. Spor diferansiyel Quattro: Torku arka sol ve sağ tekerlekler arasında ideal şekilde dağıtarak yol tutuşu ve dengeyi artırır. Hidrolik çok plakalı kavramalı Quattro: Elektronik olarak kontrol edilir, dinamik yol tutuş ve çekiş sağlar.