3ds Max'te pencere yapmak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir: 1. Kasa ve cam kısımlarının oluşturulması: - Orthographic ekranında Box komutuyla bir kutu çizilir. - Kutu seçilip, sağ tıklanarak Convert To ►Convert to Editable Poly komutuyla düzenlenebilir poligona dönüştürülür. 2. Pencere yönteminin kullanılması: - Editable Poly'nin Edge (Kenar) alt objesi aktif yapılır. - Front ekranında ortadaki yatay segment pencere yöntemiyle seçilir ve yaklaşık 15 cm yukarı taşınır. 3. Kasa genişliğinin oluşturulması: - Editable Poly'nin Polygon (Çokgen) alt objesi aktif yapılır. - Tüm yüzeyler Ctrl tuşu basılı tutularak seçilir ve yeni poligon oluşturmak için Edit Polygons bölümündeki Inset komutu kullanılır. 4. Malzemelerin atanması: - Editable Poly'nin tüm çukur yüzeyleri seçili durumdayken, Polygon; Materials IDs bölümündeki SetID kısmına 1 yazılarak camın malzeme numarası atanır. - Diğer kısımlar için yine aynı işlem tekrarlanır ve malzeme numarası 2 olarak ayarlanır. Son olarak, pencere seçilip Material Editor (Malzeme Editörü) açılarak, pencereye istenilen malzeme atanır ve render yapılarak sonuç görülür.