Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
3ds Max'te pencere yapmak için birkaç yöntem bulunmaktadır:
- Create panel üzerinden: Create panel, Geometry sekmesi altında Windows seçeneği ile pencere oluşturulabilir 23. Casement (kanatlı), pivoted (döndürülmüş), projected (tente gibi açılan üç kanatlı), sliding (sürgülü), fixed (sabit) ve awning (tente) gibi farklı pencere türleri seçilebilir 23.
- Boolean yöntemi ile: Line, extrude ve bridge komutları kullanılarak kapı ve pencere boşlukları oluşturulabilir 2.
- Hazır modeller ile: Create panel'de Geometry sekmesi altında Windows seçeneği ile hazır pencere komutlarına ulaşılır ve gerekli ölçü düzenlemeleri yapılarak pencere çizilir 3.
Pencereyi duvara bağlamak için, pencere seçildikten sonra Main Toolbar üzerindeki "Select and Link" (Seç ve Bağla) komutu kullanılır 3.
Daha detaylı bilgi ve görsel anlatım için aşağıdaki kaynaklar incelenebilir:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: