Buradasın
Turistlerin Türk mutfağı imaj algılamalarının tekrar ziyaret etme niyetine etkisinin araştırılması: Antalya örneği?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Turistlerin Türk mutfağı imaj algılamalarının tekrar ziyaret etme niyetine etkisi üzerine yapılan bir araştırma, Antalya örneğinde şu sonuçları ortaya koymuştur:
- Katılımcıların Mutfak İmajı Algısı: Araştırmaya katılan yabancı turistlerin mutfak imajı algıları, Türkiye'yi ziyaret etme sayılarına göre anlamlı farklılık göstermiştir (p<0,05) 14.
- Tekrar Ziyaret Etme Niyeti: Algılanan mutfak imajının, turistlerin tekrar ziyaret etme niyeti üzerinde pozitif yönlü ve anlamlı bir etkisi olduğu tespit edilmiştir 14.
- Diğer Faktörler: Turistlerin Türk mutfağını tanıma isteği, Türkiye'yi tekrar ziyaret etme nedenleri arasında beşinci sırada yer almıştır 3.
Bu sonuçlar, olumlu bir Türk mutfağı imajının, turistlerin destinasyonu tekrar ziyaret etme davranışlarını önemli ölçüde etkilediğini göstermektedir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: