Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Alo 174 gıda hattı afişine dair bir bilgi bulunamamıştır. Ancak Alo 174 Gıda Hattı ile ilgili şu bilgilere ulaşılmıştır:
- Alo 174 Gıda Hattı, Türkiye Cumhuriyeti Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından güvenilir gıda konusunda gelen talepleri karşılamak amacıyla kurulmuş bir çağrı merkezidir 12.
- Bu hat sayesinde gıda üretimi ve satışı yapan yerlerde karşılaşılan hijyen yetersizlikleri, bozulmuş, tarihi geçmiş ya da etiketsiz ürünler, gıda zehirlenmesi vakaları ve insan sağlığını tehdit eden diğer gıda kaynaklı durumlar doğrudan yetkililere bildirilir 2.
- Alo 174 Gıda Hattı'na 174 numarası aranarak, 0 501 174 0 174 numarasına mesaj gönderilerek, alo174@tarimorman.gov.tr adresine e-posta gönderilerek, resmi web adresinden canlı destek alınarak ve ALO 174 uygulaması üzerinden şikâyet oluşturularak ulaşılabilir 12.
- Alo 174 Gıda Hattı, 7/24 hizmet vermektedir 5.
- Alo 174 Gıda Hattı'na yapılan başvurularda şikâyet sahibinin kimlik bilgileri alınır, ancak bu bilgiler kesinlikle üçüncü kişilerle paylaşılmaz 25.
- Şikâyetlerin sonuçlandırılma süresi; şikayetin risk durumuna ve şikayetin iletildiği İl Müdürlüğünün yoğunluğuna göre değişiklik göstermektedir 5. Bu süre Türkiye genelinde ortalama 15 gündür 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: