Yönetici Konsolu'nda aşağıdaki ayarlar yapılabilir: 1. Kullanıcı Yönetimi: Kullanıcı ekleme, silme, şifre sıfırlama, kullanıcı bilgilerini değiştirme ve yönetici rolleri atama. 2. Güvenlik Ayarları: 2 Adımlı Doğrulama zorunluluğu, güçlü şifre politikaları, güvenlik anahtarlarının kullanımı ve veri koruma ayarları. 3. Cihaz Yönetimi: Mobil cihazlar ve bilgisayarların yönetimi (uç nokta yönetimi). 4. Uygulama Ayarları: Gmail, Takvim gibi Google Workspace uygulamaları ve hizmetleri için ayarları yönetme. 5. Faturalandırma: Ödeme yöntemleri ekleme, faturaları yazdırma, aboneliği yükseltme/iptal etme. 6. Alan Yönetimi: Alan adı doğrulama, alan adı takma adı veya ek alan adları ekleme. 7. Raporlama: Güvenlik risklerini incelemek ve kullanıcı/yönetici etkinliğini analiz etmek için raporları ve denetim günlüklerini görüntüleme.