Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
WhatsApp API ile aşağıdaki işlemler yapılabilir:
- Otomatik Mesajlaşma: İşletmeler, müşterilerine hızlı ve etkili bir şekilde ulaşarak sipariş güncellemeleri, bildirimler ve daha fazlasını gönderebilir 23.
- Müşteri Desteği: WhatsApp Business API, müşteri memnuniyetini artırmak için daha hızlı yanıt süreleri sunar ve chatbot entegrasyonu ile müşteri sorularını otomatik olarak yanıtlayabilir 13.
- Özelleştirilmiş Mesajlar: Müşteri segmentlerine göre özelleştirilmiş mesajlar gönderilebilir 2.
- Analitik ve İçgörüler: Mesajlaşma süreçleri analiz edilerek stratejiler geliştirilebilir 23.
- Multimedya Paylaşımı: Kullanıcılar, uygulama içinde görüntü, video, ses dosyası ve belge paylaşabilir 1.
- Üçüncü Taraf Entegrasyonları: WhatsApp API, diğer sistemlerle entegre edilerek daha geniş işlevsellik sağlar 13.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: