• Buradasın

    WhatsApp bot ile otomatik cevap nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    WhatsApp bot ile otomatik cevap oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. WhatsApp Business hesabı oluşturma 13. Otomatik yanıtları ayarlamak için bir WhatsApp Business hesabı gereklidir 13.
    2. Bot oluşturma 1. WhatsApp Business hesabı SendPulse gibi bir platforma bağlandıktan sonra, sohbet botu oluşturma bölümüne gidilip WhatsApp platformu seçilir 1.
    3. Tetikleyici seçme 1. Botun müşterilere selam vermesi, destek sağlaması, tanıtım yapması veya belirli eylemlere göre mesaj göndermesi gibi işlevler için bir tetikleyici seçilir 1.
    4. Akış oluşturma 1. Sohbet botu oluşturucusunda karşılama mesajı, standart yanıt veya özel tetikleyicilere dayalı akışlar gibi önceden tasarlanmış şablonlar kullanılır 1.
    5. Ayarları tamamlama 1. Otomatik mesajlar, belirli kullanıcı eylemlerine, belirli bir süre sonrasında veya sıralı olarak tetiklenecek şekilde yapılandırılır 1.
    Ayrıca, Watomatic ve AutoResponder for WhatsApp gibi üçüncü taraf uygulamalar da otomatik mesaj gönderimi için kullanılabilir 5.
    Otomatik mesajların, kullanıcıları gereksiz ayrıntılara boğmadan temel bilgileri hızlı ve verimli bir şekilde iletmesi önerilir 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Chat botlar nasıl çalışır?

    Chatbotlar, insanlarla etkileşimde bulunan ve doğal dil işleme (NLP) teknolojilerini kullanarak yazılı veya sözlü komutları anlayıp yanıtlayan yazılım programlarıdır. Çalışma prensipleri şu adımlardan oluşur: 1. Kullanıcı Girişi: Chatbot, kullanıcının yazdığı veya söylediği ifadeyi algılar. 2. Veri İşleme: Chatbot, NLP teknolojisi sayesinde kullanıcının girdisini analiz eder, kelime anlamlarını, dilbilgisel yapıları ve bağlamı çözümler. 3. Yanıt Seçimi: Chatbot, iki farklı yöntemden birini kullanarak yanıt oluşturur: - Önceden Belirlenmiş Yanıtlar: Uygun bir cevabı, önceden tanımlanmış bir havuzdan seçer. - Yapay Zeka Modeli: Yeni bir yanıt oluşturur ve zamanla kendini geliştirir. 4. Yanıt Sunumu: En uygun cevap, metin, ses veya görsel olarak kullanıcıya sunulur. Chatbotlar, ayrıca makine öğrenimi ve kullanıcı geri bildirimleriyle kendilerini sürekli olarak iyileştirirler.

    Chat Bot için kodlama gerekli mi?

    Chat bot oluşturmak için kodlama bilgisi gerekli değildir, çünkü kodsuz sohbet botu oluşturucuları ve platformları mevcuttur. Kodsuz sohbet botu oluşturucuları ve platformlarından bazıları: ChatBot; Chatfuel; Botpress; Landbot; Botsify. Ancak, ürünün karmaşıklığı ve sohbet botunun yapılandırılmamış konuşmaları da yönetebilmesi gerekiyorsa, kodlama bilgisi gerekebilir.

    WhatsApp Business otomatik mesaj nasıl yapılır?

    WhatsApp Business ile otomatik mesaj göndermek için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. WhatsApp Business uygulaması açılır. 2. Ayarlar menüsüne girilir. 3. İşletme Araçları seçeneğine tıklanır. 4. Karşılama Mesajı veya Uzakta Mesajı kısmına girilir. 5. Karşılama Mesajı Gönder veya Uzakta Mesaj Gönder özelliği açılır. 6. Mesajlar kısmındaki metin düzenlenir. 7. Kaydet butonuna basılır. 8. Alıcılar sekmesinden Herkes, Telefon Rehberinde Olmayan Herkes, Şu Kişiler Dışında Herkes veya Sadece Şu Kişilere Gönder seçeneklerinden biri seçilir. Otomatik mesaj özelliğini kapatmak için aynı adımlar takip edilip Mesajın Silinmesi ve ardından Kaydet butonuna basılması yeterlidir. Otomatik mesaj özelliği, resmi olarak sadece WhatsApp Business’ta mevcuttur. Daha fazla bilgi ve destek için WhatsApp Business resmi kaynaklarına başvurulması önerilir.

    WhatsApp karşılama mesajı nasıl yapılır?

    WhatsApp'ta karşılama mesajı oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. WhatsApp Business uygulaması açılır. 2. Ayarlar > İşletme Araçları > Karşılama Mesajı adımlarına girilir. 3. Karşılama Mesajı Gönderin özelliği açılır. 4. Mesaj kısmındaki mesajlara tıklanarak düzenleme yapılır. 5. Düzenleme tamamlandıktan sonra Kaydet butonuna basılır. 6. Alıcılar sekmesine tıklanarak “Herkes”, “Telefon Rehberinde Olmayan Herkes”, “Şu Kişiler Dışında Herkes” ve “Sadece Şu Kişilere Gönder” seçeneklerinden biri seçilir. Karşılama mesajının gönderilebilmesi için cihazda aktif bir internet bağlantısı olmalıdır. Ayrıca, 3. taraf uygulamalar kullanılarak da WhatsApp'ta otomatik mesaj gönderilebilir. Bu uygulamalardan bazıları şunlardır: Watomatic; AutoResponder for WhatsApp. WhatsApp'ın karşılama mesajı özelliği, chatbotlar için de kullanılabilir.

    WhatsApp otomatik mesaj ne zaman gelir?

    WhatsApp'ta otomatik mesajın ne zaman geleceği, kullanıcının ayarlarına bağlıdır. WhatsApp Business uygulamasında "Dışarıda Mesajı" özelliği ile otomatik mesaj şu zamanlarda gönderilebilir: Her zaman. Özel zamanlama. Mesai saatleri dışında. Otomatik mesaj özelliği, üçüncü taraf uygulamalar veya WhatsApp'ın farklı sürümleri ile de kullanılabilir. Otomatik mesaj özelliğinin kullanılabilirliği, kullanılan WhatsApp sürümüne ve uygulamanın aldığı güncellemelere bağlı olarak değişebilir.

    WhatsApp hızlı yanıt nasıl yapılır?

    WhatsApp'ta hızlı yanıt oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. WhatsApp Business uygulamasını yükleyin. 2. İşletme ayarlarına erişin. 3. Hızlı yanıtları kurun. 4. Yeni bir hızlı yanıt oluşturun. 5. Kısayol belirleyin. 6. Mesajı girin. 7. Kaydedin. Hızlı yanıtları kullanmak, düzenlemek veya silmek için aynı adımları izleyerek "Hızlı yanıtlar" bölümüne geri dönülebilir. WhatsApp'ta hızlı yanıt özelliği, yalnızca Android cihazlarda web veya masaüstü sürümünde desteklenmemektedir.

    WhatsApp botu nasıl oluşturulur?

    WhatsApp botu oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Kullanım senaryosunu belirleme. 2. Platform seçimi. 3. WhatsApp işletme profili oluşturma. 4. Bilgi tabanı ekleme. 5. Bot akışının tasarlanması. 6. Başlatma ve tanıtım. Ayrıca, WhatsApp botu oluşturmak için kommo.com ve whapi.cloud gibi kaynaklar da kullanılabilir. Bot oluşturma süreci teknik bilgi gerektirebilir. Bir uzmana danışılması önerilir.