UYAP arıza takibi için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Yardım Masasına Erişim: UYAP portalında giriş yaptıktan sonra, ana sayfada yer alan "Yardım Masası" butonuna tıklanarak yeni bir olay talebi oluşturulabilir. 2. Talep Oluşturma: "Yeni Olay Talebi" butonuna tıklandıktan sonra, olayın özeti ve detayları yazılır, uygun birim ve görev seçilir, erişim telefonu eklenir ve kaydet düğmesine basılır. 3. Talep Takibi: Yardım masasına gönderilen talebin durumunu kontrol etmek için "Olay İzleme" butonu kullanılır. 4. İletişim: Kullanıcının ulaşılabilecek bir telefon numarası varsa, yardım masası personeli tarafından aranarak bilgi verilebilir. Ayrıca, UYAP sisteminde karşılaşılan sorunlar hakkında 444 89 27 (444 UYAP) numaralı telefondan UYAP Çağrı Merkezi'ne ulaşılabilir.