Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
TKYS (Taşınır Kayıt ve Yönetim Sistemi), kamu kurumlarının mal yönetimi süreçlerini dijital ortamda takip edebilmesi amacıyla geliştirilen bir sistemdir 1.
TKYS'nin temel işlevleri şunlardır:
- Taşınır mal kayıtları: Kurumların envanterine giren taşınır malların giriş, çıkış ve transfer işlemlerini kayıt altına alır 13.
- Stok yönetimi: Taşınır malların stok durumunu takip eder ve ihtiyaçlara göre malzeme taleplerini düzenler 1.
- Raporlama: Kurumlar, belirli dönemler için sistem üzerinden raporlar alarak mali denetimlere hazırlanabilir 1.
- Devir ve tüketim yönetimi: Taşınır malların başka bir kuruma devri ya da tüketim sürecini sistemde işler 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: