Buradasın
Sipariş neden siparişlerimde görünmüyor?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Siparişin "Siparişler" sayfasında görünmemesinin birkaç nedeni olabilir:
- Siparişin gizlenmiş olması 2. Hesaba giriş yapıp "Hesabım" bölümüne giderek "Gizlenmiş Siparişler" seçeneğini kontrol etmek gerekir 2.
- Siparişin hala işleniyor olması 2. Sipariş onaylanmış olsa da, sistemin siparişi işlemesi birkaç gün sürebilir 2.
- Sistemsel bir sorun 24. Sorunun geçici olup olmadığını kontrol etmek için daha sonra tekrar giriş yapmayı denemek gerekir 2.
- Siparişin iptal edilmiş olması 2. Sipariş yanlışlıkla veya başka bir nedenle iptal edilmiş olabilir 2.
Bu adımlar uygulandıktan sonra sipariş hala görünmüyorsa, ilgili platformun müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmesi önerilir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: