Buradasın
Sahibinden.com çağrı merkezi ne iş yapar?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Sahibinden.com çağrı merkezi, kullanıcıların platformla ilgili her türlü sorun, öneri ve taleplerini karşılamak için hizmet verir 13.
Çağrı merkezinin yaptığı işler arasında şunlar yer alır:
- Üyelik işlemleri: Üyelik oluşturma ve mevcut üyeliklerle ilgili destek 4.
- İlan yönetimi: İlanların düzenlenmesi, güncellenmesi ve kaldırılmasıyla ilgili yardım 4.
- Ödeme ve güvenlik: Alışveriş süreçleri ve ödeme yöntemleriyle ilgili sorulara yanıt verme 2.
- Teknik sorunlar: Platformun kullanımı sırasında karşılaşılan teknik problemlere çözüm bulma 2.
- Şikayet ve talepler: Kullanıcı şikayetlerinin alınması ve gerekli işlemlerin yapılması 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: