Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Remarketing (yeniden hedefleme) örnekleri şunlardır:
- Terk Edilen Sepetleri Kurtarma: E-ticaret siteleri, kullanıcıların terk ettiği sepetleri hatırlatmak için özelleştirilmiş reklamlar sunar 13. Örneğin, bir giyim mağazasında terk edilen bir elbisenin sepeti, kullanıcıya ilgili indirim teklifleriyle sunularak dönüşüm şansı artırılabilir 1.
- Seyahat ve Turizm: Kullanıcıların önceki aramalarına veya incelemelerine dayalı olarak tatil paketleri veya otel teklifleri sunularak ilgi yeniden canlandırılabilir 1.
- Abonelik Modelleri: Dijital medya platformları, kullanıcıların önceki izleme geçmişine dayalı olarak önerilerde bulunabilir ve o türe ait içerikler sunarak kullanıcının ilgisini çekebilir 1.
- B2B Hizmetleri: İş yazılımı şirketleri, ücretsiz deneme sürümünü başlatıp kullanmamış kullanıcılara hatırlatıcı reklamlar sunarak deneme sürecini tamamlamalarını sağlayabilir 1.
- Mobil Uygulama: Mobil uygulamayı kullanan kullanıcılara özel teklif veya kampanyalarla yeniden pazarlama yapılabilir 2.
- Video Remarketing: YouTube gibi platformlarda, web sitesini ziyaret eden kullanıcılara yönelik video reklamlar sunulabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: