Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Dinamik remarketing yapmak için aşağıdaki adımlar izlenmelidir:
- Hedef Kitleyi Belirleme: Web sitesini ziyaret eden ancak dönüşüm gerçekleştirmeyen kullanıcılar hedeflenmelidir 3.
- Google Ads Entegrasyonu: Google Ads hesabı dinamik remarketing ile entegre edilmelidir 2.
- Veri Feed’i Oluşturma: Ürünlerin detaylı bilgilerinin yer aldığı bir veri feed’i oluşturulmalıdır 2.
- Etiketleme ve İzleme Kodları: Kullanıcı davranışlarını izlemek için web sitesine etiketleme ve izleme kodları eklenmelidir 2.
- Dinamik Reklamların Oluşturulması: Kullanıcıların ilgi alanlarına ve davranışlarına göre kişiselleştirilmiş reklamlar oluşturulmalıdır 23.
- Kampanyayı Başlatma ve İzleme: Reklam kampanyası başlatılmalı ve performansı düzenli olarak izlenmelidir 13.
- Test ve Optimizasyon: Farklı reklam formatları, hedefleme seçenekleri ve mesajlar test edilerek kampanya sürekli olarak optimize edilmelidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: