Remarketing (yeniden hedefleme) örnekleri şunlardır: 1. Terk Edilen Sepetleri Kurtarma: E-ticaret siteleri, kullanıcıların terk ettiği sepetleri hatırlatmak için özelleştirilmiş reklamlar sunar. 2. Seyahat ve Turizm: Kullanıcıların önceki aramalarına veya incelemelerine dayalı olarak tatil paketleri veya otel teklifleri sunularak ilgi yeniden canlandırılabilir. 3. Abonelik Modelleri: Dijital medya platformları, kullanıcıların önceki izleme geçmişine dayalı olarak önerilerde bulunabilir ve o türe ait içerikler sunarak kullanıcının ilgisini çekebilir. 4. B2B Hizmetleri: İş yazılımı şirketleri, ücretsiz deneme sürümünü başlatıp kullanmamış kullanıcılara hatırlatıcı reklamlar sunarak deneme sürecini tamamlamalarını sağlayabilir. 5. Mobil Uygulama: Mobil uygulamayı kullanan kullanıcılara özel teklif veya kampanyalarla yeniden pazarlama yapılabilir. 6. Video Remarketing: YouTube gibi platformlarda, web sitesini ziyaret eden kullanıcılara yönelik video reklamlar sunulabilir.