Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Remarketing (yeniden pazarlama) için kullanılan feed, tüm ürün veya hizmetlerin yanı sıra her bir öğeyle ilgili ayrıntıları (benzersiz kimlik, fiyat, resim ve diğerleri) içeren bir dosyadır 13.
Feed türleri:
- Standart feed 3. Farklı işletme türleri için çeşitli standart feed şablonları mevcuttur 3.
- Özel feed 3. Diğer işletme türleri geçerli değilse kullanılabilir 3.
- Dinamik feed 5. Kullanıcıların web sitesinde görüntülediği ürün veya hizmetlerle ilgili belirli eylemler hakkında veri toplamak için kullanılır 5.
Feed'in oluşturulması ve yüklenmesi:
- Feed'i .csv, .tsv, .xls veya xlsx dosyası olarak oluşturun 3.
- Google Ads hesabınızda "Business data" (İş verileri) bölümüne gidin 3.
- "Data feeds" (Veri feed'leri) seçeneğine tıklayın ve "+" butonuna basarak "Dynamic ad feed" (Dinamik reklam feed'i) seçeneğini seçin 3.
- Bilgisayarınızdan bir dosya seçerek feed'inizi yükleyin 3.
Perakendeciler, ürün feed'lerini Google Merchant Center'a yükler 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: