Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Reklam sıklığı, kampanyanın hedeflerine, hedef kitleye, reklamın içeriğine ve reklam verilen platforma bağlı olarak değişir 1.
Genel olarak, bir kullanıcıya günde 3-5 kez reklam göstermek etkili bir başlangıç noktası olarak kabul edilir 1. Ancak, bu rakamlar her kampanya için özel olarak ayarlanmalıdır 1.
Bazı durumlarda farklı sıklık ayarları gerekebilir:
- Marka bilinirliği kampanyaları genellikle daha yüksek sıklık gerektirir 1.
- Küçük ve niş bir hedef kitle için daha düşük sıklık genellikle yeterlidir 1.
- Görsel olarak çarpıcı veya yaratıcı içerik, kullanıcıların dikkatini daha uzun süre tutabilir ve daha az sıklıkta gösterilebilir 1.
- Platformun önerileri dikkate alınmalıdır; Google Ads ve Facebook Ads gibi platformlar, optimal sıklık için önerilerde bulunur 1.
Reklam sıklığını belirlerken, kullanıcı geri bildirimlerini ve kampanya performansını izlemek önemlidir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: