Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
QDMS'de doküman oluşturmak için aşağıdaki adımlar izlenir:
- Doküman Tipi Tanımlama: Doküman Tipi Tanımlama/Yeni Kayıt ekranına girilir 1. İlgili alanlar doldurulur:
- Dağıtım Yerleri Seçimi: Sistemde tanımlı dağıtım yerleri listesinden eklenecek yerler seçilir 1.
- Matris Tanımlama: Doküman tipine bağlı matris tanımlama işlemi yapılır 1.
- Doküman Hazırlama: Entegre Yönetim Sistemi/Doküman İşlemleri/Doküman Hazırlama menüsüne girilir 1.
- Klasör Seçimi: Dokümanın hazırlanacağı klasör seçilir ve "İleri" butonu tıklanır 1.
- Yeni Doküman Ekleme: "Yeni Doküman" ekranında "Doküman Tipi" alanından ilgili doküman tipi seçilir 1.
- Dosya Yükleme: "Doküman Dosyası Yükleme" alanında "Dosya Ekle" butonu ile sisteme dosya yüklenir 1.
- Onay Süreci: Doküman, ön kontrolcünün onayına gönderilir 1.
QDMS'de doküman oluşturma süreci, kullanıcıların yetki seviyelerine göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: