Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PTT UETS e-imza sorununun çözümü için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- E-imza sürücülerinin kontrolü: E-imza akıllı kartının tanımlanabilmesi için, e-imza sürücülerinin bilgisayarın işletim sistemine uygun versiyonunun yüklü olduğundan emin olunmalıdır 4.
- Java ayarlarının kontrolü:
- Uygulamanın yeniden indirilmesi:
- PIN kodunun kontrolü: "Akıllı Kart PIN Kodu" alanına e-imza PIN kodu doğru şekilde girilmelidir 3.
Bu adımlar sorunu çözmezse, Java uygulaması için teknik destek alınması gerekebilir 3. Ayrıca, epd-elektroniktebligat@ptt.gov.tr adresine e-posta göndererek teknik destek ve yardım alınabilir 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: