Sıralı sistem LPG, motorun enjeksiyon sistemi ile birlikte çalışarak LPG yakıtının kullanılmasını sağlar. Çalışma prensibi şu şekildedir: 1. İlk Marş: Araç ilk çalıştırıldığında benzin ile çalışır. 2. Isı Sensörü: Motor suyu sıcaklığı 36-40 derece arasına gelene kadar benzin ile çalışmaya devam eder. 3. Geçiş: Isı sensörü, ECU'ya (elektronik kontrol ünitesi) sinyal göndererek gaz sistemini aktif hale getirir. 4. Enjeksiyon: LPG, enjektörler aracılığıyla silindirlere enjekte edilir. 5. Yakıt Karışımı: LPG, hava ile karışarak homojen bir gaz karışımı oluşturur ve yanma gerçekleşir. 6. Güç Üretimi: Yanma sonucu oluşan enerji, motora güç sağlar ve araç hareket eder. Bu sistem, LPG'nin doğru oranlarda enjekte edilmesini sağlayarak motorun daha verimli çalışmasını ve daha az kirletici madde üretmesini sağlar.