• Buradasın

    Printify iade nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Printify'da iade yapmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
    1. Destek ekibiyle iletişime geçin 12. Printify'ın "Sorun Bildir" formu veya canlı sohbet üzerinden destek ekibiyle iletişime geçin 12.
    2. İade talebinizi açıklayın 2. Talebinizde, aboneliğin yenilendiğini ve bu durumun beklenmedik ya da bildirimsiz olduğunu belirtin 2. Ayrıca, hesabınızın yenilenme sonrası kullanılmadığını vurgulamak, iade şansınızı artırabilir 2.
    3. Gerekli belgeleri sunun 2. İade talebinizi desteklemek için net fotoğraflar veya kanıtlar sunun 12.
    Printify'da iade koşulları:
    • Yanlış boyut veya renk seçimi durumunda iade yapılmaz 1.
    • Hasarlı ürün veya üretim hatası durumunda, teslimattan sonraki 30 gün içinde iletişime geçilmesi halinde ücretsiz yeniden basım veya para iadesi yapılır 1.
    Not: Printify Premium planları genellikle iade edilemez, ancak destek ekibi istisnalar için yardımcı olabilir 2.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Print on demand iade var mı?

    Print on demand (POD) sisteminde iade politikası, kullanılan hizmete ve ürünün durumuna göre değişiklik gösterebilir: Hasarlı ürünler: Bir müşteri ürünü hasarlı olduğu için iade ederse, genellikle baskı evi sorumluluk alır ve yeni bir ürün gönderir. Diğer nedenlerle yapılan iadeler: Müşterinin beğenmemesi veya yanlış ölçü vermesi gibi durumlarda, geri gönderim maliyeti satıcı tarafından karşılanır.

    İade edilen ürün parası nasıl geri alınır?

    İade edilen ürün parası, iade edilen ürünün tüm koşullarını karşılaması durumunda, hiç kesintiye uğramadan, aynı ödeme yoluyla (kredi kartı veya nakit) siparişi veren kişinin hesabına iade edilir. İade edilen ürün parası geri almak için aşağıdaki adımlar izlenebilir: İade işleminin başlatılması. Ürünün geri gönderilmesi. Ürünün teslim alınması ve incelenmesi. İade onayının gönderilmesi ve geri ödemenin başlatılması. İadenin işlenmesi ve hesaba yatırılması. İade edilen ürün parası geri alınamadıysa, ürün iade onayının kontrol edilmesi veya güncellemeler için müşteri hizmetleriyle iletişime geçilmesi önerilir. Daha detaylı bilgi için ilgili e-ticaret platformunun destek hizmetlerine başvurulması önerilir.

    E-iade nasıl yapılır?

    E-iade işlemi şu adımlarla gerçekleştirilir: 1. Satıcıyla iletişime geçme. 2. Cayma bildiriminde bulunma: tüketicinin adı soyadı; tüketicinin adresi; satıcının adı soyadı veya unvanı; satılan ürünün adı; cayma bildiriminin tarihi. 3. Ürünü iade etme. 4. Ürünün teslim alınması ve kontrol edilmesi. 5. Bedel iadesi. 2025 yılında yürürlüğe giren yeni düzenlemelere göre, iade kargo ücretleri, kusurlu ürünler dışında, tüketiciden tahsil edilmektedir.