• Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    E-iade işlemi şu adımlarla gerçekleştirilir:
    1. Satıcıyla iletişime geçme 5. İade talebi yazılı veya sözlü olarak yapılabilir 5. Satıcının web sitesinde veya çağrı merkezinde iade koşulları hakkında bilgi alınabilir 5.
    2. Cayma bildiriminde bulunma 5. Cayma bildiriminin şu bilgileri içermesi gerekir 5:
      • tüketicinin adı soyadı 5;
      • tüketicinin adresi 5;
      • satıcının adı soyadı veya unvanı 5;
      • satılan ürünün adı 5;
      • cayma bildiriminin tarihi 5.
    3. Ürünü iade etme 5. İade edilecek ürün, teslim alındığı haliyle, kullanılmamış, yıpranmamış ve hasar görmemiş olmalıdır 5.
    4. Ürünün teslim alınması ve kontrol edilmesi 5. Satıcı, iade edilen ürünü teslim alır ve kontrol eder 5.
    5. Bedel iadesi 5. Herhangi bir sorun olmaması halinde satıcı, iade bedelini tüketiciye iade eder 5.
    2025 yılında yürürlüğe giren yeni düzenlemelere göre, iade kargo ücretleri, kusurlu ürünler dışında, tüketiciden tahsil edilmektedir 1. Ayrıca, e-ticaret sitelerinden alınan cep telefonu, akıllı saat, tablet ve bilgisayar gibi teknolojik ürünlerde cayma hakkı kaldırılmıştır 1.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    LCW.com iade nasıl yapılır?

    LCW.com'dan yapılan alışverişlerin iadesi için aşağıdaki adımlar izlenebilir: 1. Hesabım sekmesine gidilir ve Siparişlerim/İadelerim sayfasına ulaşılır. 2. İade edilmek istenen siparişin Sipariş Detayı adımına tıklanır. 3. Siparişin en altında yer alan "Kolay İade Oluştur" seçeneğine tıklandıktan sonra iade edilmek istenen ürünlerin adedi ve iade nedeni belirtilir. 4. Mobil uygulama üzerinden işlem yapılıyorsa, iade nedeni ve adet bilgisi girdikten sonra ürün görseli eklenebilir. 5. İade yöntemi olarak "Kargo Şubesinden İade" veya "Mağazadan İade" seçeneklerinden biri seçilir. 6. Son olarak geri ödeme yöntemi belirlenerek iade talebi tamamlanır. İade için dikkat edilmesi gereken bazı noktalar: İade edilecek ürünlerin kullanılmamış, hasarsız ve iç/dış etiketleri kesilmemiş olmalıdır. Hijyen koşulları gereği iç giyim ürünlerinde iade yapılamaz. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri, yalnızca ambalajı veya koruyucu bandı açılmamış, hasar görmemiş, kullanılmamış, denenmemiş ve son kullanma tarihi geçmemiş ise iade edilebilir. Oyuncak, ayakkabı, kozmetik, dekoratif vb. kutulu ürünler, orijinal kutularıyla birlikte iade edilmelidir.