Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
PMO'da (Proje Yönetim Ofisi) çalışanlar genellikle şu rolleri üstlenir:
- PMO Yöneticisi: Proje yöneticilerinden oluşan ekibi denetler, projelerin zamanında, bütçe dahilinde ve plana uygun tamamlanmasını sağlar 15.
- Proje Yöneticileri: Organizasyonun tüm seviyelerinde projeleri yönetir, riskleri ve sorunları yönetir 15.
- Eğitim ve Koçluk Sağlayıcıları: Proje yöneticilerine ve diğer paydaşlara eğitim ve mentorluk verir 12.
- Kaynak Yöneticileri: İnsan ve ekipman gibi kaynakların tahsisini yönetir 12.
- Dokümantasyon ve Arşivleme Sorumluları: Proje belgelerini arşivler ve proje geçmişini korur 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: