Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Performance Max (PMax) reklamları, Google Ads tarafından sunulan ve tek bir kampanya üzerinden Google’ın tüm reklam kanallarını kapsayan bir reklam türüdür 13.
Özellikleri:
- Kanallar arası reklamcılık: YouTube, Gmail, Arama Ağı, Görüntülü Reklam Ağı, Haritalar, Keşfet ve Alışveriş gibi platformlarda reklamların otomatik olarak dağıtılması 14.
- Makine öğrenimi: Kullanıcı davranışlarını ve reklam performansını analiz ederek doğru mesajı, doğru kişiye, doğru zamanda gösterme 12.
- Dinamik reklam optimizasyonu: Reklamların farklı yerleşimlere ve biçimlere otomatik olarak uyum sağlaması 2.
- Veri odaklı optimizasyon: Performans ölçümleri ve Google’ın önerileri doğrultusunda kampanya optimizasyonu 1.
Avantajları:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: