Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Pivot tabloda satır artırmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Veri aralığını seçin: Pivot tablo oluşturmak istediğiniz e-tabloyu açın ve veri aralığını belirleyin 25.
- Pivot tablo ekle: Excel'in üst menüsünde yer alan "Ekle" sekmesine tıklayın ve "Pivot Tablo" seçeneğini seçin 25.
- Alanları yapılandırın: Sağ tarafta açılan "Pivot Tablo Alanları" panelinde, veri başlıklarınızı "Satırlar", "Sütunlar", "Değerler" veya "Filtreler" alanlarına sürükleyin 25.
- Yeni satır ekleyin: Pivot tablonun altında yer alan "Düzen" düğmesine tıklayın, "Satırlar" bölümünde "Sırasını değiştir"in altındaki oku tıklayın ve yeni satırı ekleyin 1.
Ayrıca, pivot tabloda boş satırları görüntülemek veya gizlemek için "Alan Ayarları" iletişim kutusundaki "Düzen" sekmesini kullanabilirsiniz 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: