Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Performans reklamı haritası, Google Haritalar üzerinde verilen reklamların bir türünü ifade eder. Bu reklamlar, Google Ads (Google Ads) platformu üzerinden oluşturulur ve Google'ın farklı kanallarında (Google Arama, YouTube, Gmail, Google Görüntülü Reklamlar ve Google Haritalar) yayınlanır 145.
Performans reklamı haritasının bazı özellikleri:
- Yerel Hedefleme: Belirli bir bölgeyi hedefleyerek, hizmet verilen lokasyonda arama yapan kişilere doğrudan ulaşır 1.
- Görünürlük Artışı: Reklamlar, yerel arama sonuçlarında en üst sırada görünür 1.
- Doğrudan Yönlendirme: Kullanıcılar, harita üzerindeki pine tıklayarak işletmeye kolayca ulaşabilir 1.
- Otomatik Teklif Verme: Google'ın makine öğrenimi algoritmaları ile reklam bütçesini en verimli şekilde kullanmayı sağlar 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: