Buradasın
Performans bazlı reklamcılık nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Performans bazlı reklamcılık, reklamverenlerin yalnızca belirli bir eylem gerçekleştirildiğinde ödeme yaptığı bir pazarlama modelidir 5. Bu eylemler arasında tıklama, satış veya form doldurma gibi dönüşümler sayılabilir 5.
Performans bazlı reklamcılığın bazı türleri:
- Sponsored Products (Sponsorlu Ürünler) 13. Ürünlerin alışveriş sonuçları ve ürün detay sayfalarında görünmesini sağlar 13.
- Sponsored Brands (Sponsorlu Markalar) 13. Birden fazla ürünün bir arada sergilenmesine ve özel açılış sayfalarına yönlendirmeye olanak tanır 13.
- Görüntülü Reklamcılık (Display Advertising) 2. Görsel içeriklerin çeşitli web sitelerinde banner veya diğer reklam alanlarına yerleştirilmesiyle yapılır 2.
- Tıklama Başına Maliyet Reklamcılığı (PPC) 2. Kullanıcıların reklamı tıklaması durumunda ödeme yapılmasını içerir 2.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: