Buradasın
Performans bazlı reklamcılık nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Performans bazlı reklamcılık, reklam bütçesinin, reklamların performansına göre ödeme yapılan bir pazarlama stratejisidir 12.
Bu yöntemde, markalar sadece tıklama, satış veya dönüşüm gibi belirli eylemler gerçekleştiğinde ödeme yapar 45. Böylece, reklamların işe yaramayan kısımları için para harcanmamış olur.
Performans bazlı reklamcılıkta kullanılan bazı kanallar ve yöntemler şunlardır:
- Yerel reklamcılık (sponsorlu içerik): Ürün ve hizmetlerin içeriklere yerleştirilmesi yoluyla yapılan reklam 1.
- Görüntülü reklamcılık (display advertising): Görsel içerikler üzerinden yapılan reklamcılık 1.
- Arama motoru pazarlaması (SEM): Arama motoru sonuçlarında reklam yayınlama 2.
- Sosyal medya pazarlaması: Sosyal medya platformlarında yapılan reklamlar 4.
- Influencer marketing: Sosyal medya fenomenleri aracılığıyla yapılan reklam 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: