• Buradasın

    Penti'de canlı destek var mı?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Evet, Penti'de canlı destek hizmeti bulunmaktadır 12.
    Canlı destek sistemine, haftanın 7 günü 09:00 ile 20:00 saatleri arasında Türkiye saat dilimine göre Penti'nin web sitesinden ulaşabilirsiniz 12.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Canlı destek ne zaman aktif olur?

    Canlı destek sistemi aktif olma zamanı, web sitesinin çalışma saatlerine ve ayarlarına bağlıdır. Genel olarak, canlı destek hizmetinin 7/24 aktif olduğu ve tüm sayfalarda java script girişi sayesinde kayıt altına alındığı belirtilmektedir.

    Canlı destek nasıl çalışır?

    Canlı destek, genellikle şu şekilde çalışır: 1. Ziyaretçinin mesaj yazması. 2. Firma görevlisinin cevabı. 3. Anlık mesajlaşma. Canlı destek sistemi, genellikle şu özelliklere sahiptir: Bulut tabanlı yapı. Sohbet kaydı. Ziyaretçi takibi. Otomatik cevaplama. Farklı birimlere yönlendirme.

    Penti'ye nasıl şikayet edilir?

    Penti'ye şikayet iletmek için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir: Telefon: Penti müşteri hizmetleri telefon numarası 0850 333 0 768'dir. E-posta: Dilek, şikayet ve istekler misafir.iliskileri@penti.com.tr adresine iletilebilir. Mağazalar: Faturayla birlikte en yakın Penti mağazasından iade ve değişim işlemleri gerçekleştirilebilir. Online platform: Penti.com üzerinden üyelik sayfasında "Hesabım" bölümündeki "Siparişlerim" kısmından iade işlemi yapılabilir. Ayrıca, şikayetler sikayet.com ve kotucikti.com gibi sitelerde de yayınlanabilir.