Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook'ta takvim paylaşımı yapmak için aşağıdaki adımları izleyin:
- Outlook'u açın ve sol alt köşedeki "Takvim" simgesine tıklayın 1.
- Takvim görünümünde, etkinlik paylaşmak istediğiniz tarihe çift tıklayın 1.
- Açılan pencerede, etkinliğinizi başlık, konum, başlangıç ve bitiş saatleri gibi bilgilerle tanımlayın 1.
- "Kaydet ve Kapat" butonuna tıklayarak etkinliği takviminize ekleyin 1.
Paylaşım için:
- Takvimdeki etkinliği seçin ve sağ tıklayın 2.
- "Paylaş" seçeneğini seçin ve davet etmek istediğiniz kişilerin e-posta adreslerini girin 12.
- Davetiyeyi kişiselleştirin ve "Gönder" butonuna tıklayın 1.
Ayrıca, web üzerinde Outlook kullanarak da takvimi paylaşabilirsiniz 3:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: