Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook'ta takvim paylaşmak için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Takvim görünümünü açın 4. Randevulara dair genel bir bakış görerek paylaşma fonksiyonlarına erişebilirsiniz 4.
- Takvimi paylaşın 4. Menü çubuğunda "Başlangıç" bölümüne gidin ve takviminizi paylaşma seçeneğini bulun 4.
- Tarih aralığını seçin 4. Takviminizi hangi tarih aralığında paylaşmak istediğinizi belirleyin 4.
- Çalışma saatlerini belirleyin 4. E-posta iletinizde yalnızca çalışma saatleriniz içindeki randevuların gösterilmesini ayarlayın 4.
- Özel randevu detaylarını ekleyin 4. Özel olarak işaretlenmiş randevuların detaylarını da iletme seçeneğini değerlendirin 4.
- Dosyaları ekleyin 4. Randevulara dosyalar ekleyerek daha fazla bilgi ekleyin 4.
- E-posta düzenini seçin 4. Takviminizi paylaşmadan önce, alıcıya bilgilerin nasıl görüneceğini seçin 4.
- E-postayı gönderin 4. Tüm ayarları yaptıktan sonra, e-postayı gönderin 4.
Outlook'ta takvim paylaşmak için bir Outlook.com veya Microsoft 365/Office 365 hesabına sahip olmak gereklidir 5.
Daha fazla bilgi ve destek için Microsoft'un resmi destek sayfasına başvurulabilir 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: