Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ortak takvim paylaşmak için aşağıdaki yöntemler kullanılabilir:
- Microsoft Outlook:
- Takvim'i seçin 1.
- Giriş sekmesinde "Takvimi Paylaş"ı seçin ve paylaşmak istediğiniz takvimi seçin 1.
- E-posta adresi veya kişi adı girin kutusuna paylaşmak istediğiniz kişileri yazın 1.
- Kişinin adı listede görünüyorsa seçin, aksi takdirde Enter tuşuna basın 1.
- Takviminizi yönetmek istediğiniz kişileri ekledikten sonra, adlarının yanındaki açılan listeden sahip olmalarını istediğiniz erişim düzeyini seçin 1.
- "Paylaş"ı seçin 1.
- Google Takvim:
- Google Takvim'i açın 2.
- Sol tarafta, yeni takviminizin adını tıklayın 2.
- Fare imlecini paylaşılan takvimin üzerine getirip "Diğer Ayarlar ve Paylaşım"ı tıklayın 2.
- "Kuruluşunuzdaki herkes" seçeneğini işaretleyin veya belirli bir kişi veya grubu seçin 2.
- "Kişi Ekle"yi tıklayın, takvimi paylaşmak istediğiniz kişinin veya grubunun e-posta adresini ekleyin 2.
- İzinler kutusunda bir seçenek belirleyin 2.
- "Gönder"i tıklayın 2.
- iCloud Takvimi:
- Takvim uygulamasına gidin 3.
- Ekranın en altındaki "Takvimler"e dokunun 3.
- Paylaşmak istediğiniz iCloud takviminin yanındaki bilgi düğmesi simgesine dokunun 3.
- "Kişi Ekle"ye dokunun, bir ad veya e-posta adresi girin ya da kişilerinize göz atmak için "Ekle" düğmesi simgesine dokunun 3.
- "Ekle"ye ve ardından "Bitti"ye dokunun 3.
Takvim paylaşma yöntemleri, kullanılan uygulamaya ve hizmete göre değişiklik gösterebilir.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: