Ortak takvim paylaşımı için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Google Takvim:
- Google Takvim'de kendi takviminizi açın 2.
- Sol taraftaki "Takvimlerim" bölümünde takvimin sağından "Diğer" > "Ayarlar ve paylaşım" seçeneğine tıklayın 2.
- "Belirli kişi veya gruplarla paylaşma" bölümünde "Kişi ve grup ekle"ye tıklayın ve e-posta adreslerini ekleyin 2.
- Kullanıcıların takviminizle hangi işlemleri yapabileceğini belirleyin (örneğin, tüm etkinlik ayrıntılarını görme veya sadece meşguliyeti görme) 23.
- Alıcıya erişim izni vermek için "Gönder"e tıklayın 2.
- Microsoft Outlook:
- Takvim klasörünüzdeki "Giriş" sekmesinde "Takvimi Paylaş"ı seçin 3.
- Paylaşmak istediğiniz takvimi seçin ve adres defterinizdeki kişileri ekleyerek veya e-posta adreslerini yazarak alıcıları ekleyin 3.
- Kişinin adını veya e-posta adresini seçip, onunla paylaşmak istediğiniz ayrıntı düzeyini seçin ve "Paylaş"ı tıklayın 3.
Bu şekilde, paylaşılan takvim diğer kullanıcılar tarafından eklenip takip edilebilir 4.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: