Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook'ta davet göndermek için aşağıdaki adımlar izlenebilir:
- Klasik Outlook:
- Yeni bir e-posta iletisi veya toplantı isteği oluşturun 1.
- Kişi grubunuzun adını biliyorsanız, doğrudan "To" alanına yazabilirsiniz 1.
- Ad Seç iletişim kutusunu görüntülemek için "To" düğmesine tıklayabilir, kişi grubu adının birkaç karakterini yazıp "Git"e tıklayabilirsiniz 1.
- İletinizi gönderirken bir kişi grubu seçebilirsiniz 1.
- Konu, gerekli diğer bilgiler ve gönder butonunu doldurun 1.
- Yeni Outlook:
- Outlook Mobil Uygulaması:
- Outlook uygulamasını başlatın ve alt kısımdaki "Takvim"e dokunun 3.
- Yeni bir etkinlik oluşturmak için bir tarih seçin ve sağ alt köşedeki "+" işaretine dokunun 3.
- Başlık, saat ve açıklama gibi ayrıntıları girin 3.
- "Katılımcıları davet et" alanına e-posta adreslerini girin veya kişileri seçin 3.
- Gerekirse diğer ayrıntıları ekleyin ve "Kaydet"e dokunun 3.
- Masaüstü Sürümü:
- Outlook'u açın ve Takvim sekmesine gidin 4.
- "Yeni Toplantı" veya "Yeni Etkinlik" seçeneğine tıklayın 4.
- Etkinlik başlığını, tarihini, saatini ve konumunu girin 4.
- "Kime" alanına e-posta adreslerini girerek katılımcıları ekleyin 4.
- Gündem veya ekler gibi ayrıntıları ekleyin, ardından "Gönder"e tıklayın 4.
- Web Sürümü:
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: