Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Outlook takviminde toplantı planlamak için aşağıdaki adımları izlemek gerekmektedir:
- Outlook uygulamasından "takvim" simgesini tıklayın 15.
- Açılan ekranda, "Yeni Teams Toplantısı" simgesine tıklayarak toplantınızı oluşturmaya başlayın 1.
- Toplantı bilgisini göndermek istediğiniz kişileri seçip, zamanını ayarladıktan sonra "gönder" butonuna basın 1.
- Oluşturacağınız toplantı otomatik olarak, takviminize kaydedilecektir 1. Toplantı tarihi geldiğinde Outlook, toplantıya katılmanız için size bildirim gönderecektir 1.
- Gelen bildirime tıklayıp toplantıya katılım sağlayabilirsiniz 1.
- Toplantıya katılmadan önce kamera ve ses tercihlerinizi belirleyebilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: