• Buradasın

    Otomatik yanıtta hangi maillere cevap verilir?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Otomatik yanıtta hangi maillere cevap verileceği, kullanılan sisteme ve ayarlara göre değişiklik gösterebilir.
    Genel olarak, otomatik yanıtlar şu maillere gönderilir:
    • Müşteri hizmetleri ve pazarlama süreçlerinde: Kullanıcı bir form doldurduğunda, siteye veya bültene abone olduğunda "Hoş geldin" veya onay mailleri gibi 1.
    • E-ticaret sitelerinde: Alışveriş yapıldığında, sepetten ürün çıkarıldığında "Ürünü unuttunuz" gibi hatırlatmalar için 1.
    • Kişisel e-postalarda: Tatil veya izin dönemlerinde, e-posta gönderenlere otomatik olarak geri dönüş sağlamak için 23.
    Ayrıca, Outlook gibi mail programlarında belirli bir kural oluşturarak, sadece belirli adreslerden gelen maillere otomatik yanıt verilebilir 4.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Yandex mail otomatik yanıt nasıl yapılır?

    Yandex Mail'de otomatik yanıt ayarlamak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Sağ üst köşedeki profil resminize tıklayın ve "Ayarlar" seçeneğine gidin. 2. Sol taraftaki menüden "E-posta İşleme" sekmesini seçin. 3. "Otomatik Yanıtlar" bölümünde "Otomatik yanıtları etkinleştir" seçeneğini etkinleştirin. 4. Otomatik yanıtların gönderileceği hedef kitleyi "Tüm gelen e-postalara" veya belirli kişilere ayarlayın. 5. Otomatik yanıt için bir konu ve mesaj yazın. 6. Gerekirse otomatik yanıtınıza dosyalar veya resimler gibi ekler ekleyin. 7. Otomatik yanıtların belirli bir tarih ve saat aralığında gönderilmesini planlayabilirsiniz. Ayrıca, Yandex Mail'de bir mesaj şablonu oluşturup bunu mesajdaki bir düğüme atayarak da otomatik yanıt gönderebilirsiniz.

    Outlook otomatik yanıt nasıl yapılır?

    Outlook'ta otomatik yanıt ayarlamak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Outlook uygulamasını açın ve Dosya sekmesine tıklayın. 2. Bilgi sekmesinin altında Otomatik Yanıtlar seçeneğine tıklayın. 3. Açılan pencerede "Otomatik yanıt gönder" seçeneğini işaretleyin ve otomatik mesajınızın atılmasını istediğiniz tarih-saat aralığını belirleyin. 4. Göndermek istediğiniz metni dilediğiniz gibi düzenleyin. 5. Görevler (rules) seçeneği ile dilerseniz belirli kişilere göre bu ayarlarınızı düzenleyin. 6. İşlemleri tamamladıktan sonra size mail gönderen bütün kullanıcılara (özel bir görev belirlenmediyse) belirlediğiniz metin otomatik olarak gönderilecektir. Bu özellik yalnızca birçok kuruluş tarafından kullanılan bir Exchange hesabı ile kullanılabilir.

    Mailde otomatik cevap ne zaman gelir?

    Mailde otomatik cevap, belirtilen tarih aralığında mail gönderen kullanıcılara gönderilir. Otomatik yanıtın işleyiş şekli şu şekildedir: 1. Gmail'de, otomatik yanıtlayıcı özelliğini etkinleştirdikten sonra, başlangıç tarihinde saat 00:00'da otomatik yanıtlama başlar. 2. Otomatik yanıt, bitiş tarihinde saat 23:59'da sona erer ve siz daha önce sonlandırmadığınız sürece aktif kalır. 3. Kullanıcılar, aynı kişi ile dört gün sonra tekrar iletişim kurduklarında otomatik yanıtı birden fazla kez alabilirler. 4. Otomatik yanıtı düzenlerseniz, ilk otomatik yanıtı alan kullanıcılar, güncellenmiş e-postayı alırlar.

    Gmail'de otomatik cevap ne zaman gider?

    Gmail'de otomatik yanıt, belirtilen tarih aralığında saat 00:00'da gönderilmeye başlar ve 23:59'da sona erer.

    Gmail otomatik cevap kuralı nasıl yapılır?

    Gmail'de otomatik cevap kuralı oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Gmail'i açın ve sağ üst köşedeki "Ayarlar" simgesine tıklayın. 2. Açılan menüden "Tüm ayarları görüntüle" seçeneğini seçin. 3. "Genel" sekmesinde "Otomatik yanıtlayıcı" bölümüne gidin. 4. "Otomatik yanıtlayıcı açık" seçeneğini işaretleyin. 5. Tarih aralığını, konuyu ve iletiyi yazın. 6. İsteğe bağlı olarak, yanıtı yalnızca kişilerinize göndermek için iletinin altındaki kutuyu işaretleyin. 7. Sayfanın alt kısmında "Değişiklikleri Kaydet" butonuna tıklayın. Otomatik yanıt, başlangıç tarihinde saat 00:00'da başlar ve siz daha önce sona erdirmediğiniz sürece bitiş tarihinde saat 23:59'da sona erer.

    Outlook otomatik cevap şablonu nerede?

    Outlook'ta otomatik cevap şablonu oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyin: 1. Outlook.com adresini açın ve sağ üst köşedeki Ayarlar simgesine basın. 2. Açılan "Posta ayarları" menüsünden "Otomatik yanıtlar" butonunu seçin. 3. Karşınıza gelen bölümden otomatik e-posta yanıtlarını ayarladıktan sonra sol üstteki "Tamam" butonuna tıklayın. Ayrıca, Microsoft Outlook programında otomatik yanıtları ayarlamak için: 1. Outlook programını açın. 2. Sol üst köşedeki Dosya sekmesine tıklayın. 3. Bilgi sekmesinin altında "Otomatik yanıtlar" seçeneğini göreceksiniz. 4. Üzerine tıklayarak yapılandırma kutusunu açın ve otomatik yanıt ayarlarını yapın.

    Bir maile nasıl cevap verilir?

    Bir maile cevap vermek için aşağıdaki adımları izlemek önerilir: 1. Hitap: İlk olarak, uygun bir hitap şekli kullanmak gereklidir. 2. Teşekkür: Maili gönderen kişiye teşekkür etmek önemlidir. 3. Ana Mesaj: Mailin ana mesajını net ve öz bir şekilde iletmek gereklidir. 4. İş Birliği ve Azim: Yeni iş arkadaşlarınızla çalışacağınız için mutlu olduğunuzu ve elinizden gelenin en iyisini yapacağınızı belirtmek, olumlu bir izlenim bırakır. 5. Kapanış: Mailin sonunda "Saygılarımla, iyi çalışmalar" gibi profesyonel bir kapanış kullanmak uygundur. Bu adımları takip ederek, etkili ve kurumsal bir mail cevabı yazabilirsiniz.