Buradasın
Otomatik teklif verme ne zaman yapılır?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Otomatik teklif verme, performans hedeflerine ulaşmak için teklif ayarlama sürecinde zaman kazanmak isteyen reklamverenler tarafından kullanılır 25.
Otomatik teklif verme, özellikle aşağıdaki durumlarda faydalı olabilir:
- Büyük bütçe ve yüksek dönüşüm hedefi: "Dönüşüm Sayısını En Üst Düzeye Çıkarma" veya "Dönüşüm Değerini En Üst Düzeye Çıkarma" stratejileri, büyük bir bütçe ile daha fazla dönüşüm elde etmek istendiğinde tercih edilir 35.
- Zaman tasarrufu: Manuel teklif ayarlamaktan kaçınmak ve makine öğreniminin zaman içindeki performansı değerlendirmesine olanak tanımak için otomatik teklif stratejileri kullanılabilir 5.
Ancak, yeni açılmış bir Google Ads hesabında otomatik teklif stratejileri en iyi yöntem olmayabilir, çünkü bu stratejiler geçmişteki tahminlere göre optimize edilir 5.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: