Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Open Measurement, reklam performans ölçümlerini standartlaştırmak ve basitleştirmek amacıyla IAB Tech Lab tarafından geliştirilen bir yazılım geliştirme kitidir (SDK) 12.
Open Measurement SDK'nın temel işlevleri:
- Reklam verilerinin toplanması: Ad boyutları, ekranda konum, görüntülenebilir süre gibi çeşitli metriklerin toplanması ve kodlanması 13.
- Verilerin gönderilmesi: Toplanan verilerin, OMID (Open Measurement Interface Definition) spesifikasyonuna göre, ölçüm sağlayıcılarına iletilmesi 13.
- Uyumluluk ve sertifikasyon: Yayıncıların, birden fazla SDK desteği ve sertifikasyon gereksiniminden kurtulmalarını sağlayarak, uygulama performansını stabil hale getirme 12.
Desteklenen reklam formatları: Display (yerel ve HTML bannerları) ve video (HTML5 video, in-app oyuncu reklamları) 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: