Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ofis enleri, çalışanların işlerini verimli bir şekilde sürdürebilmeleri için gerekli olan temel eşyalar ve teknolojik donanımlardır. İşte bazıları:
- Kırtasiye Ürünleri: Tükenmez kalem, kurşun kalem, fosforlu kalem, not kağıtları, dosyalama ve arşivleme ürünleri 1.
- Masaüstü Yardımcı Ekipmanlar: Kalemlikler, organizerler, delgeç, zımba ve ataçlar 1.
- Temizlik ve Hijyen Ürünleri: Islak mendil, temizlik spreyleri, çöp kutuları ve kağıt havluluklar 1.
- Elektronik ve Teknolojik Donanımlar: Yazıcı, tarayıcı, fotokopi makinesi, mouse pad ve kablolu aksesuarlar 12.
- Ofis Programları: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint), Microsoft Teams, Google Workspace 24.
- Modüler Mobilyalar: Sürgülü duvarlar ve katlanabilir bölücüler gibi hareketli bölmeler 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: