Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
MYS (Merkezi Yönetim Sistemi) aşağıdaki adımlarla çalışır:
- Giriş: giris.hmb.gov.tr adresine MYS kullanıcı adı ve şifresi ile giriş yapılır 1.
- Harcama Talimatı: Kısmi zamanlı öğrenci maaşları veya zorunlu staj SGK prim ödemeleri için harcama talimatı oluşturulur 1.
- Bordro ve Belgeler: İlgili bordro, puantaj kayıtları, banka listesi veya tahakkuk fişleri ödeme emri belgesine eklenir 1.
- Ödeme Emri Belgesi: Ödeme emri belgesi oluşturulur ve gerçekleştirme görevlisi ile harcama yetkilisi onayına sunulur 1.
- Onay ve Kayıt: Onaylanan belge ve ekleri kaydedilir ve maaş dosyasına konulur 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: