Buradasın
Müşteri destek hattı nasıl eklenir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Müşteri destek hattını eklemek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
- Google Merchant Center'da: Oturum açtıktan sonra ana sayfanızda "Müşteri desteği bilgisi ekleyin" kartına gidin, "Bilgi ekle"yi tıklayın ve aşağıdaki bilgileri girin 1:
- Müşteri hizmetleri telefon numarası
- Müşteri hizmetleri e-posta adresi
- Müşteri hizmetleri web sayfası URL'si (örneğin, müşteri hizmetleri formunun bağlantısı)
- "Canlı sohbet desteği mevcut" veya "Chat bot desteği mevcut" seçeneklerini belirleyin (eğer bu hizmetler sunuluyorsa) 1.
- Genel iletişim yöntemleri için:
- E-posta: Tüketicilerin %73'ü markalar ve işletmelerle e-posta yoluyla iletişimi tercih ediyor 2. Tüm mesajlarınızın güncel iletişim bilgilerinizi içerdiğinden emin olun 2.
- Sosyal medya ve mesajlaşma uygulamaları: Sosyal medyada aktif olun ve yerleşik mesajlaşma hizmetlerini kullanın (örneğin, Facebook Messenger, WhatsApp) 2.
- Özel telefon hattı: İşletmenize özel bir telefon hattı ayırmak, müşterilerle daha kolay iletişim kurmanıza yardımcı olabilir 2.
- SMS kullanımı: SMS, müşteri desteğinde hızlı ve etkili iletişim sağlar 3. SMS hizmetinizi web siteniz, sosyal medya ve e-posta gibi tüm platformlarda tanıtın 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: