• Buradasın

    Mobilde ayrı reklam kodu nasıl yapılır?

    Yazeka

    Arama sonuçlarına göre oluşturuldu

    Mobilde ayrı reklam kodu oluşturmak için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:
    1. Yandex.Direct'te Reklam Grubu Oluşturma: Medya kampanyası ayarlarında "mobil" ve "masaüstü" reklam grupları oluşturun 1.
    2. Teklif Düzenlemeleri: Her trafik türü için farklı teklif düzenlemeleri yapın. Örneğin, akıllı telefonlar için teklifleri iOS veya Android'e göre ayrı ayrı ayarlayabilirsiniz 1.
    3. QR Kod Kullanımı: Promosyonel ekranlar ve reklamlar için QR kodlar kullanarak mobil kullanıcılara özel içerikler sunabilirsiniz 2.
    4. Reklam Tasarımı: Mobil reklamlar için kısa ve öz metinler, hızlı bağlantılar ve dikkat çekici görseller kullanın 4.
    Bu adımlar, reklamlarınızın cihaz türüne göre doğru şekilde gösterilmesini ve hedef kitlenize daha etkili ulaşmasını sağlar.
    5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:

    Konuyla ilgili materyaller

    Mobil reklam kodu nedir?

    Mobil reklam kodu, mobil uygulamalar ve web siteleri üzerinden reklam ağlarıyla iş birliği yaparak gelir elde etmek için kullanılan bir kod türüdür. Bu kodlar, genellikle Google AdSense, Ezoic, Media.net gibi reklam ağları tarafından sağlanır ve reklamların otomatik olarak görüntülenmesini sağlar. Mobil reklam kodlarını kullanarak, reklamların tıklama veya gösterim başına gelir elde edilebilir.

    Ayrı reklam kodları nasıl kullanılır?

    Ayrı reklam kodları iki farklı şekilde kullanılabilir: 1. Google Ads Dönüşüm Kodları: Google Ads hesabınızda oluşturduğunuz dönüşüm etiketleri, web sitenize iki kod sağlar: Global Site Etiketi ve Etkinlik Snippet'i. 2. UTM Kodları: URL'lerinizin sonuna eklenen metin parçacıkları olan UTM kodları, kampanyanızın başarısını izlemek için kullanılır. Reklam kodlarını web sitenize eklemek için, kodları manuel olarak girebilir, yazılımcınıza mail ile gönderebilir veya Google Tag Manager gibi araçlar kullanabilirsiniz.

    Uygulama içine reklam nasıl eklenir?

    Uygulama içine reklam eklemek için iki ana yöntem bulunmaktadır: Google Ads Editor ve AdMob. 1. Google Ads Editor ile Reklam Ekleme: - Google Ads Editor'da, düzenlemek istediğiniz kampanyayı içeren hesabı seçin. - Tür listesinde "Reklamlar"ı seçin ve "Uygulama etkileşim reklamları" veya "Uygulama etkileşim resim reklamları"nı ekleyin. - Yeni reklamı oluşturmak için gerekli bilgileri girin veya mevcut reklamları düzenleyerek değişiklikleri yapın. 2. AdMob ile Reklam Ekleme: - AdMob hesabınızda bir AdMob hesabı oluşturun ve gmail hesabınızla giriş yapın. - "Uygulama Ekle" bölümünden reklam eklemek istediğiniz uygulamayı seçin ve reklam türünü (örneğin, Banner reklam) oluşturun. - Reklam birimine bir isim verin ve kodlarla reklamın görünmesini istediğiniz alana yerleştirin.