Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mobil reklam kodu, içerik oluşturucuların bir medya parçasını marka ortaklarıyla paylaşarak reklam yayınlamalarını sağlayan bir koddur 2.
Mobil reklam kodları şu alanlarda kullanılabilir:
- Snapchat 2. Bir içeriğe gidilip "Ortaklık Reklam Kodu" seçilerek etkinleştirilir ve ardından kopyalanabilir 2.
- Facebook 4. Reklam kodları, reklamın benzersiz kimliğini belirtir ve bu kod, yalnızca reklamlar için geçerlidir 4.
- Rek.mobi 5. Bu platformdan alınan mobil reklam kodları, sitenin her sayfasında <head> </head> kodlarının arasına eklenmelidir 5.
Ayrıca, mobil uyumlu reklam kodları, reklamların sayfa boyutuna göre küçülüp büyümesini sağlayarak sitenin görsel yapısını bozmadan gelir elde etmeyi mümkün kılar 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: