Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Ayrı reklam kodları iki farklı şekilde kullanılabilir:
- Google Ads Dönüşüm Kodları: Google Ads hesabınızda oluşturduğunuz dönüşüm etiketleri, web sitenize iki kod sağlar: Global Site Etiketi ve Etkinlik Snippet'i 1. Bu kodları, reklamlarınızın verimliliğini ölçmek ve hangi reklamın daha fazla gelir sağladığını belirlemek için kullanabilirsiniz 1.
- UTM Kodları: URL'lerinizin sonuna eklenen metin parçacıkları olan UTM kodları, kampanyanızın başarısını izlemek için kullanılır 2. Bu kodlar, sosyal medya, e-posta veya diğer pazarlama kanallarından gelen trafiği ayrıştırmak ve her bir kaynağın ne kadar dönüşüm sağladığını görmek için idealdir 2.
Reklam kodlarını web sitenize eklemek için, kodları manuel olarak girebilir, yazılımcınıza mail ile gönderebilir veya Google Tag Manager gibi araçlar kullanabilirsiniz 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: