Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mikro hedefleme reklamcılığı, bireylerin veya küçük grupların ilgi alanlarını ve tercihlerini izleyerek, bu kişilerin tüketici verilerine ve demografik özelliklerine uygun reklamlar çıkarmayı amaçlayan bir pazarlama stratejisidir 12.
Bu yöntem, kullanıcıların geçmiş davranışlarını, ilgi alanlarını ve çevrimiçi alışkanlıklarını analiz ederek kişiye özel reklamlar sunar 23.
Mikro hedefleme reklamcılığında kullanılan bazı araçlar:
- Chatbotlar 3. Kullanıcıların sorularına anında cevap vererek marka etkileşimini artırır 3.
- Öneri motorları 3. Kullanıcıların daha önceki alışverişlerine veya gezinme geçmişlerine dayanarak ürün sunar 3.
- Veri analiz araçları 35. Büyük veri setlerini analiz ederek kullanıcılara özgü davranış biçimlerini anlamaya yardımcı olur 35.
Mikro hedefleme, özellikle sosyal medya platformlarında ve dijital reklamcılıkta yaygındır 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: