Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mikro hedefleme reklamcılığı, kullanıcıların demografik bilgileri, coğrafi konumları, davranışları, alışveriş geçmişleri ve ilgi alanlarına göre kişiselleştirilmiş reklamlar sunma tekniğidir 12.
Bu yöntem, geniş kitlelere değil, gerçekten potansiyel alıcılara ulaşarak reklam bütçesini optimize eder ve dönüşüm oranlarını artırır 14.
Mikro hedefleme reklamcılığında kullanılan bazı platformlar ve araçlar:
- Facebook Ads Manager: Mikro segmentli reklamlar oluşturma 1.
- Google Ads: Yeniden pazarlama ve lokasyon hedefleme 1.
- Meta Ads, TikTok Ads: Yaş, cinsiyet, ilgi alanı gibi filtrelerle hedefleme 12.
- Yapay zeka destekli ürün önerileri: Makine öğrenimi sayesinde her müşteri için ilgi çekici ürünler tahmin etme 1.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: