Buradasın
Google Ads dinamik reklam nedir?
Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Google Ads dinamik reklamları, web sitesinin içeriğine dayanarak otomatik olarak reklam başlıkları ve hedef sayfalar oluşturan bir reklam türüdür 12. Bu reklamlar, standart arama ağı reklamcılığında kaçırılabilecek anahtar kelimeleri hedefleyerek daha geniş bir kitleye ulaşmayı sağlar 12.
Dinamik reklamların bazı özellikleri:
- Zaman tasarrufu: Anahtar kelime, teklif ve reklam metni gibi unsurların her ürün için ayrı ayrı oluşturulmasına gerek yoktur 12.
- Alakalı başlıklar: Arama sorgusuyla ilgili olduğunda, Google Ads web sitesindeki en alakalı sayfanın başlığını dinamik olarak oluşturur 12.
- Esnek hedefleme: Web sitesinin tamamına veya belirli kategorilere ya da sayfalara yönelik reklam hedeflemesi yapılabilir 12.
- Ek trafik: Anahtar kelime tabanlı kampanyaların hedeflemediği potansiyel fırsatları belirleyerek siteye ek trafik ve satış getirebilir 12.
- Görünen URL basitleştirilmesi: Reklam oluştururken görünen URL'nin manuel olarak girilmesi gerekmez, Google Ads bunu otomatik olarak ayarlar 12.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: