Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Mikro reklamcılık, niş bir pazarda belirli bir grup insanı hedef alan bir reklamcılık yaklaşımıdır 1. Bu yöntemde ürünler veya hizmetler, doğrudan hedeflenen bir müşteri grubuna pazarlanır 1.
Mikro reklamcılık stratejileri şunları içerebilir:
- Özelleştirilmiş kampanyalar: Hedef kitlenin cinsiyet, iş unvanı, yaş veya coğrafya gibi belirli özelliklerine göre dar bir şekilde tanımlanması ve bu gruba yönelik kampanyalar oluşturulması 1.
- Mikro influencer pazarlama: Belirli bir niş konuda uzmanlaşmış ve küçük bir takipçi kitlesine sahip olan influencer'larla iş birliği yaparak pazarlama yapılması 2.
- Mikro anlar pazarlaması: Kullanıcıların belirli bir ihtiyacı karşılamak için anlık olarak hareket ettiği zaman dilimlerinde, onlara en uygun içeriği, ürünü veya hizmeti sunarak dönüşüm oranlarının artırılması 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre: